تمام مطالبرپورتاژمقالات

بهترین برندهای ساعت مچی زنانه کدامند؟

خرید آنلاین ساعت مچی زنانه در ایران

در یکی دیگر از مطالب کاربردی سایت تخصصی مجله ساعت قصد داریم تا چند تا از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در ایران آشنا شویم و بدانیم که برای خرید ساعت زنانه بهترین گزینه ها کدامند؟ در اینجا میخواهیم تا با 7 برند محبوب آشنا شویم که نمونه های زنانه آنها میتواند انتخابی مناسب برای هر سلیقه ای باشد. مارک هایی که در این مقاله قصد معرفی آنها را داریم در طراحی کاربری متنوعی اقدام به ساخت ساعت مچی میکنند. اعم از اسپرت، کلاسیک یا اسپرت-کلاسیک و … که اغلب از قیمت های مناسبی نیز برخوردار هستند. برای آشنایی با این برندها، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خرید آنلاین ساعت مچی زنانه در ایران

رولکس

بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در ایران

قطعا نام رولکس را همگی شنیده اید. در مقاله ی تاریخچه برند رولکس درباره آن صحبت کرده ایم. رولکس یکی از برندها لوکس و لاکچری سوئیسی به حساب می آید که در سال 1908 تاسیس شده است. یکی از با قدمت ترین و بزرگترین برندهای سوئیسی که توانسته با طراحی خاص خودش، دیگر برندها را به الگوبرداری از ساعت های خود وادار کند. نوع صفحه، هارمونی رنگ های جذاب با همکاری برندهای بزرگ، طراحی بند خاص معروف به بندهای رولکسی یا جوبیلی که یکی دیگر از نقاط قوت این برند محسوب میشود. سبک کلاسیک رولکس مورد توجه بسیاری از بانوان خاص پسند قرار میگیرد و حتی بسیاری از افراد مشهور دنیا از مشتریان خاص این کمپانی هستند.

مایکل کورس

خرید ساعت مچی زنانه در ایران

مایکل کورس نیز یکی دیگر از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در ایران به شمار میرود که مدلهای آن زنانه هستند و خیلی خیلی کم ساعت مردانه در این برند خواهیم دید. تنوع طراحی از کلاسیک تا اسپرت کلاسیک دست هر سلیقه ای را برای انتخاب ساعت مایکل کورس باز کرده است. مایکل کورس از جمله برندهای فشن محسوب میشود که در کنار ساعت مچی زنانه، به تولید دیگر اکسسوری های روزمره نیز مشغول میباشد. اگر بخواهیم مختصری درباره تاریخچه مایکل کورس بدانیم، اصالت این برند برای کشور آمریکا است که در اوایل کار خود بیشتر به تولید لباس ورزشی زنانه فعالیت داشته است و به ندرت حوزه تولیدات خود را گسترش داده است. امروزه مایکل کورس به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ساعت زنانه مجلسی یا روزمره با توجه به طراحی خاص آن تبدیل شده است.

امپریو آرمانی

بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در ایران

یکی از جذاب ترین پیشنهادات ما امپریو آرمانی میباشد. دلیل آن هم جذابیت و قیمت های مناسب نسبت به برندهای هم رده میباشد. همانطور که احتمالا میدانید آرمانی یک شرکت ایتالیایی طراح مد و لباس میباشد که در سال 1975 میلادی توسط جورجو آرمانی راه اندازی شد. از جمله رسته های کالایی این برند فشن میتوان به عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، جواهرات، عینک و مهمترین آنها ساعت مچی امپریو آرمانی اشاره کرد که برای هر نوع سلیقه ای یک گزینه برای انتخاب کردن دارد. فروش بیش از 1.69 میلیارد دلار در سال 2005 نشان از قدرت امپریو آرمانی دارد. استفاده از متریال مرغوب، طراحی های حرفه ای که رنگ ها را به بهترین شکل در کنار هم قرار میدهند، دلیل آن است که یکی از پیشنهادات سایت ما برای بانوان سخت پسند باشد.

رومانسون

یکی دیگر از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در ایران که طرفدار زیادی دارد، برند رومانسون است. کیفیت بالا و طیف قیمتی وسیع، آن را به یک گزینه مطلوب بدل کرده است. وقتی به ساعت های رومانسون نگاه میکنیم، به ویژگی برتر آن برخورد خواهیم کرد. رومانسون سعی میکند تا تلفیقی از طراحی مدرن و کلاسیک قدیمی را در کنار هم داشته باشد تا به نوعی وفاداری خود به طراحی های قدیمی را هم نشان داده باشد. توجه به جزئیات  و همچنین استفاده از نظر کاربران در طراحی سبب شده تا رومانسون یکی از انتخاب های اصلی خریداران محسوب شود. پیشنهاد ما هم اگر به دنبال خرید ساعت مچی زنانه هستید، رومانسون از همه لحاظ میتواند انتخاب مناسبی خواهد بود.

سیتیزن

خرید ساعت مچی زنانه در ایران

یکی از پرچمداران برندهای ژاپنی سیتیزن است که دارای قدمت طولانی و همینطور محبوبیت بالا بین مشتریان میباشد. سیتیزن بیشتر به خاطر تکنولوژی ساعت های اکودرایو که اغلب از نور برای تامین انرژی استفاده میکند، طرفداران و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. همین امر سبب شد تا سیتیزن به فکر پیشرفت باشد و هر دفعه امکانات بیشتر و طراحی های خاصی را روانه بازار کردند. سیتیزن یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید ساعت میباشد که شرکت مادر آن مالک تعدادی از برندهای معروف دنیا مانند، آلپینا، فردریک کنستانت و … نیز میباشد. عزیزانی که میخواهند یک ساعت خاص و زیبا داشته باشند که بتوانند در طولانی مدت از آن استفاده کنند، ساعت های برند سیتیزن میتواند یک انتخاب جذاب به شمار برود.

کاسیو جی شاک

همانطور که در مقاله زیربرندهای کاسیو نیز اشاره کرده ایم، جی شاک یکی از پرطرفدارترین خانواده های کاسیو به حساب می آید. از ویژگی های بازر آن که باعث شده تا جی شاک بتواند تا این حد محبوب باشد، مقاومت بالای آن در برابر آب و همینطور ضربه میباشد. در برخی مدلها نیز شاهد عدم ورود گرد و غبار و گل و لای هستیم که برای استفاده طبیعت گردان بهترین ساعت مچی زنانه یا مردانه خواهد بود. در کنار آن خیلی از قابلیت هایی که در ساعت های جی شاک تعبیه شده است، اطلاعات و دیتای بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد. به عنوان مثال، تاریخ شمار، کرنومتر، تایمر، آلارم، سیگنال، ضدمغناظیس، قطب نما، ارتفاع سنج، دماسنج و … را میتوان نام برد. اگر از جمله افراد طرفدار سبک اسپرت هستید، جی شاک یا بیبی جی کاسیو میتواند پیشنهاد مناسبی باشد. طیف قیمتی آن نیز در حال حاضر از حدود 3 میلیون تومان به بالا شروع میشود.

سواچ

اگر از طرفداران ساعت های نیمه اسپرت و سوئیسی هستید، ساعت های برند سواچ نیز میتواند گزینه ی ایده آلی تلقی شد. کمتر کسی وجود دارد که نام سواچ را نشنیده باشد. سواچ یکی از بزرگترین کمپانی های ساعت به حساب می آید که مالک برندهای بزرگی مانند امگا نیز میباشد. سواچ در سال 1970 از جمله ساعت های سوئیسی بود که مانند سیتیزن یا اورینت، از نسلی به نسل دیگر منتقل میشده است. از ابتدا به ساعت های ظریف و دقیق معروف بود که در کنار قیمت مناسب توانست با برندهای بزرگ ژاپنی رقابت کند. سواچ نیز مانند خیلی از برندها دارای طراحی منحصر به فرد خود میباشد که برندهای پایین تر از طراحی آن الگوبرداری کرده تا بتوانند تحولی در فروش خود ایجاد کنند. به طور کلی اگر قصد خرید ساعت زنانه با قیمت مناسب ساخت کشور سوئیس را دارید، ساعت سواچ بهترین انتخاب خواهند بود.

خرید آنلاین ساعت مچی زنانه در ایران

تا اینجا به بررسی برندهایی پرداختیم که برای اکثر سلایق و انتخاب ها میتوانند گزینه ی مناسبی باشند. شاید از ما بپرسید که یک فروشگاه ساعت خوب برای خرید نیز پیشنهاد دهیم که ما یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران یعنی سایت پل کالا را توصیه میکنیم که دارای اکثر برندهای ذکر شده و دیگر برندهای مطرح میباشد که با گارانتی شرکتی و قیمت مصوب تقدیم مشتریان خواهد کرد. در کنار این موارد ارسال به موقع کالا هم یکی از مهمترین دلایلی است که این فروشگاه پیشنهاد ویژه سایت تخصصی مجله ساعت محسوب شود.

سخن پایانی

در این مطلب با چند تا از بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در ایران آشنا شدیم. سعی کردیم تا با توجه به سلایق و اقشار مختلف، چند برند را با ویژگی های متنوع مورد بررسی قرار دهیم. پیشنهاد میکنیم شما نیز ما را در این مطلب همکاری کرده و در بخش نظرات چند برند را نام ببرید تا دیگر دوستان نیز بتوانند انتخاب های دیگری نیز داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا