تمام مطالبمقالات

ساعت مچی افراد مشهور

برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور

در دیگر مقالات سایت مجله تخصصی ساعت به یک موضوعی میپردازیم که حس کنجکاوی را در هر شخصی بوجود می آورد. اینکه ساعت سلبریتی ها یا ساعت مچی افراد مشهور چیست یا بهتر است بگوییم برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور کدام ها میباشند. در این بخش قصد داریم تا به چند مدل از ساعت های خاص از برندهای بزرگ ساعت سازی اشاره کنیم که مورد توجه افراد بزرگ و معروفی میباشد. در ادامه ی این مقاله ی شیرین همراه ما باشید.

5 مدل از محبوب ترین نمونه ساعت مچی افراد مشهور

Rolex Oyster Perpetual Daydate

ساعت مچی افراد مشهوربرندهای برتر ساعت بین افراد مشهوراین ساعت محبوب دارای بدنه ای مقاوم از جنس طلای 18 عیار میباشد. Daydate که در سال 1956 ساخته شده است، جزو اولین ساعت ضد آب دارای کرنوگراف بوده است. استفاده از این ساعت توسط ریاست جمهوری ایالات متحده به اعتبار این ساعت اضافه کرد. افرادی بزرگ از این ساعت سوئیسی استفاده کرده اند که در ادامه به آنها اشاره شده است. افراد بزرگی چون جاستین تیمبرلیک، لبراون جیمز، وارن بافت، ویکتوریا بکهام و از چهره های ورزشی هم مانند پیر اوبامیانگ، تیاگو سیلوا، ساموئل اومتیتی و … برای زیبایی استایل خود از این ساعت استفاده کرده اند.

Cartier Ballon Bleu

cartier ballon bleuساعت کارتیر Ballon Bleuاین ساعت کلاسیک از کلکسیون ساعت های سوئیسی است که از طرفداران و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این ساعت از جمله ساعت هایی است که مورد توجه افراد سلطنتی بریتانیا و سوپراستار های هالیوود قرار گرفته است. ظرافتی که در طراحی و ساخت Ballon Bleu استفاده شده به جذابیت این ساعت افزوده است تا بر ارزش آن نیز افزوده است.

Audemars Piguet Royal Oak Quartz

ساعت مچی افراد مشهورساعت آدمارس پیگه مدل royal oakاودمار پیگه از برندهای سوئیسی میباشد که پراستفاده ترین ساعت مچی و جزو برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور است. مدل Royal Oak این برند را میتوان در دست افراد بزرگ بسیاری همچون کایلی جنر، اوشر و ورزشکاران بزرگی مانند دله علی، کاکا، لوکا مودریچ، مسعود اوزیل و … مشاهده کرد. فولاد ضد زنگ فلزی است که جایگزین طلا یا پلاتین در ساخت این ساعت است.

Rolex Daytona

برندهای برتر ساعت بین افراد مشهورساعت رولکس مدل daytonaاز دیگر ساعت مچی افراد مشهور ، ساعت رولکس مدل Daytona میباشد. قدرتمند، وضوح خوانایی و جذابیت، دیتونا را به یک ساعت شیک و مدرن برای تمام سلایق تبدیل کرده است. در حالی که این ساعت در سال 1963 میلادی ساخته شده است، اما تا به امروز توانسته ساعت ایده آل افراد خاصی چون لئوناردو دیکاپریو، سامی خدیرا و … باشد.

IWC Portofino

ساعت IWC مدل پرتفینوزیبایی بی انتها لقب این ساعت سوئیسی است. سادگی در طراحی آن را به یک ساعت مچی محبوب بین افراد مشهور دنیا بدل کرده است. اغلب قطعات محصولات این برند دست ساز هستند و این امر یکی از دلایلی میباشد که سبب ارزش بالا و محبوبیت آن بین سلیقه های مختلف شده است.

10 مدل از برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور

برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور
در این بخش به 10 تا از برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور میرسیم. جایی که خواهیم دید ساعت های ساخت سوئیس، تمام این لیست را از آن خود کرده اند. شما میتوانید با مطالعه مقاله ی “تاریخچه ساعت های سوئیسی” در مورد آنها بیشتر بدانید. همچنین برای آشنایی کاملتر با این 10 برند محبوب، میتوانید مقاله ی “بهترین برند ساعت مچی سوئیسی” را مطالعه کنید. در این بخش مختصری به آنها میپردازیم.

Patek Philippe

این برند با بزرگی خود ما را بر آن داشت تا در مقاله ای مجزا به “تاریخچه برند ساعت مچی پتک فیلیپ” بپردازیم. حیات و قدمت حدود 2 صده پتک فیلیپ، نشان از بزرگی این کمپانی دارد که باعث شده تا ساعت های آن نیز مورد توجه افراد بزرگ دنیا مانند ساموئل اتو او، سرخیو راموس و … نیز قرار بگیرد.

Rolex

رولکس نیز از مارک های بزرگ سوئیسی است که از با سابقه های سوئیس (ژنو) میباشد. طراحی قالب صفحه ی ساعت های رولکس همیشه در یادها سپرده میشود که زیبایی آن برندهای دیگر را نیز به تقلید از طراحی های آن وا داشته است.

Audemars Piguet

پر استفاده ترین برند و نمونه ساعت بین افراد بزرگ دنیا، اودمار پیگه است. AP قطعا دارای مشتری های برجسته مانند لیونل مسی، آرنولد، شوماخر و … است.

Cartier

کارتیر در سال 1964 به لیست برندهای سوئیسی و امروزه بین برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور اضافه شده است. اودمار پیگه و موادو دیگر برند ساعت سازی سوئیسی، تولید موتور ساعت های کارتیر را بر عهده دارند.

Hublot

هابلو یا هابلوت را همگی میشناسید. به جرات از ساعت های پرطرفدار است که باید به مدلهای خاص و عجیب آن با قابلیت های منحصر به فرد اشاره کنیم که آن را شهره ی خاص و عام کرده است.

piaget

پیاژه با تولید انواع ساعت لوکس و البته جواهرات قیمتی، یکی از قدرتمندان سوئیس در این صنعت میباشد. عاملی که سبب شده تا پیاژه به این حد از بزرگی برسد تولید محصولات خاص من جمله ساعت های جیبی بی نظیر است. از دیگر برندهایی که توسط افراد مشهور مورد توجه قرار گرفته است.

Richard Mille

برندی که کار خود را از سال 1999 میلادی آغاز کرده است. در راه اندازی این برند برند بزرگ اودمار پیگه نقش بسزایی داشت و باید گفت که اعتبار اودمار پیگه آن را به یکی از برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور بدل کرده است. جکی چان، رافائل نادال، جیسون استاتهام و دیگر افراد بزرگ از ساعت های ریچارد میل بهره برده اند.

Arnold & Son

آرنولد اند سان یکی دیگر از برندهایی است که محصولات آن از سری ساعت مچی افراد مشهور میباشد که از طراحی های خاص این برند لذت برده و به آن ابراز علاقه نشان داده اند. ساعت های آرنولد و پسر را به کسانی که کلکسیونر هستند، پیشنهاد میکنند.

Jacob & Co

قطعا باید جاکوب اند کو را نیز بشناسید. ساعت های خاص و انحصاری که برای افراد و شرکت های دیگر تولید کرده است، این برند سوئیسی را به یکی از چند برند و ساعت مچی افراد مشهور تبدیل کرده است. ساعت بوگاتی شیرون توربیلون یا ساعت میلیاردرها که در مقاله ی 5 مدل از گران ترین ساعت های دنیا به آن اشاره کردیم، نمونه ای از محصولات این کمپانی قدرتمند است. همین امر سبب شده تا جاکوب اند کو مورد توجه افراد بزرگی چون لیونل مسی قرار بگیرد.

IWC

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، برخی از قطعات استفاده شده در ساعت های این برند، دست ساز هستند و کارایی بسیار منحصر به فردی را برای مخاطب و مشتری به ارمغان می آورند. تولیدات این کمپانی سوئیسی، از سادگی در کنار زیبایی برخوردار است که توانسته نظر بسیاری از افراد نامی را معطوف خود کند.

جمع بندی

به پایان یکی دیگر از مطالب مجله ساعت رسیدیم، اما جذابیت این موضوع باعث شده تا اطلاعات خوبی در مورد اینکه ساعت مچی و برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور چیست، کسب کنیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

شما بیشتر به کدام برند ساعت علاقه دارید؟ آن را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا