تاریخچه برندهاتمام مطالب

تاریخچه برند اسپریت

درباره برند اسپریت بیشتر بدانید...

در دیگر مطالب آموزشی تاریخچه برندها در سایت مجله تخصصی ساعت میخواهیم تا با تاریخچه برند اسپریت که یکی از برندهای فشن آمریکایی میباشد، بیشتر آشنا شویم. این کمپانی که در حوزه مد و پوشاک دارای پیشینه ای بسیار قوی میباشد، تا به امروز یکی از بزرگان این صنعت در جهان به شمار میرود. از جمله محصولات آن میتوان به پوشاک، ساعت، اکسسوری و … اشاره کرد. در این مطلب درباره برند اسپریت بیشتر میپردازیم تا برای خرید محصولات آن به خصوص انواع ساعت مچی مردانه و زنانه، یک خرید مطمئن را تجربه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

درباره کمپانی اسپریت

اصالت برند اسپریت کشور آمریکا میباشد. تاسیس این شرکت حاصل تلاش یک زوج خلاق است که ایده های بزرگی را در سر میپرورانند. اسپریت به وسیله داگ تامپکینز و سوزی راسل به وجود آمد. سوزی و داگ محل مسکونی خود را در سال 1968 میلادی به دفتر مرکزی شرکت خود تبدیل کردند. وظیفه طراحی محصولات با سوزی و امور مالی و کارمندان نیز بر عهده داگ بود.

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، حاصل تلاش آنها ساخت انواع ساعت، پوشاک، اکسسوری و زیورآلات لوکس به شمار میرود. ایده گرایی که این دو داشتند، آنها را به مشتریان بالقوه خود رساند. یکی از اعتقادات طراحان این شرکت این است که جدا از زیبایی و کیفیت محصول، بسته بندی و محیط فروش نیز به اندازه کالای تولیدی نیز باید کیفیت و مرغوبیت قابل قبولی را داشته باشد. این میزان از محبوبیت حاصل تلاش این زوج خلاق بود که در اوایل برای فروش بیشتر، محصولات خود را در پشت یک استیشن به فروش میرساندند.

دستاوردهای اسپریت

اگر بخواهیم کمی درباره دستاوردهای برند اسپریت بپردازیم، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- در سال 1971 هفت خط تولید راه اندازی شدند.

2- جان کاساندو در سال 1979 میلادی لوگوی معروف اسپریت را طراحی کرد.

3- سال 1986 نیز در کلن آلمان اولین فروشگاه اسپریت راه اندازی شد.

4- در سال 1995 زمان سنج های اسپریت ساخته شدند.

5- در سال 1998 هم جواهرات اسپریت وارد بازار شد تا رقابت بسیار جدی را با رقبای خود شروع کند.

6- در سال 2005 میلادی ساعت و جواهرات برند اسپریت، موفق ترین محصولات ثبت شده ی آنها تا به امروز به شمار میرود.

7- 2008 میلادی نیز تولد 40 سالگی اسپریت بود که جشنی بزرگ برای این برند لوکس تدارک دیده شد.

8- و…

اینها بخش کوچکی از دستاوردهای سالیان گذشته اسپریت بود که همگی نشان از خلاقیت، ایده های نو و تلاش بسیار برای بهتر شدن هر روزه میباشد تا بهترین مشتریان را جذب خود کند. در ادامه به یکی از اصلی ترین محصولات این شرکت یعنی ساعت مچی خواهیم پرداخت. برای خرید انواع ساعت اسپریت میتوانید از طریق سایت ساعت صبوری اقدام بفرمایید که با گارانتی دو ساله شرکتی و بین المللی تقدیم شما عزیزان خواهد شد.

ساعت اسپریت

ساعت اسپریت

یکی از خاص ترین تولیدات این برند، ساعت های خاص آنها میباشد. تنوع مدل بسیار بالا در رنگ های مختلف سبب شده تا عده بسیار زیادی از علاقه مندان به حوزه ساعت مچی جذب این کمپانی بزرگ بشوند. وقتی به نمونه های مردانه و زنانه آنها نگاهی میندازیم خواهیم دید که یک الگوی خاصی در طراحی آنها به کار رفته که میتوان از دور نیز برند ساعت مچی را تشخیص داد.

ترکیب مختلف از جنس و نوع بند میتواند گزینه ای مناسب برای استفاده شخصی یا حتی هدیه دادن به عزیان با توجه به قیمت مناسب آنها باشد. استفاده از استیل درجه یک، بند ساعت بسیار باکیفیت و موتورهای بعضا ژاپنی و سوئیسی کار شده نشان از اصالت و کیفیت محصولات میباشد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا به صورت مختصر درباره تاریخچه برند اسپریت که یکی از بزرگان این حوزه میباشد، بپردازیم. لطفا تجربه خود در استفاده از انواع محصولات اسپریت را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا