تمام مطالبرپورتاژ

صبح آگهی تولید کننده انواع ساعت دیواری تبلیغاتی

سفارش انواع ساعت دیواری تبلیغاتی

صاحبان مشاغل به دنبال هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد به خصوص در مناسبات خاص مثل نوروز، روز کارمند و …هستند. یک انتخاب مناسب در بین این هدایای متنوع می‌تواندباعث ماندگاری نام برند شما در ذهن مخاطب شود. چاپ هدایای تبلیغاتی ابزاری کاملا سودمند و پربازده برای بازاریابی کسب و کار شما می‌باشند. شما با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانید طراحی هدایای تبلیغاتی خود را تغییر دهید و البته باید خاطر نشان کرد که میزان تاثیرگذاری هدایای شما به کیفیت آن بستگی دارد. یکی از این هدایای پرطرفدار ساعت‌ های تبلیغاتی هستند که مورد استفاده‌ی اقشار مختلف در محیط‌ها و شرایط مختلف هستند.

ساعت تبلیغاتی چیست؟

ساعت‌های تبلیغاتی می‌توانند به دلایل مختلف هدایای مناسبی برای تبلیغات هر برندی باشند.این تبلیغات و بازاریابی متناسب با کیفیت و طول عمر موتور آن می‌تواند یکی از ماندگارترین و با دوام ترین نوع تبلیغ برای هر برندی باشد. ساعت تبلیغاتی دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشد که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

انواع ساعت های تبلیغاتی

انواع ساعت تبلیغاتیاستفاده از ساعت برای هر فردی در هر محیطی بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل است که یافتن تنوع و طراحی مناسب از ساعت تبلیغاتی، بسته به کسب و کار بسیار مهم است. در انتخاب نوع مناسب این هدیه بسیار باید دقت کرد زیرا جلوه‌های بصری خاصی را در طول روز ارائه می دهند و از همان ثانیه اول تبلیغات خود را آغاز می‌کنند. در این ساعت‌ها با بکارگیری فناوری‌های به روز در اشکال و جنس‌های گوناگون و رنگ‌بندی‌های جذاب تولید شده که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار برای بازاریابی و ماندگاری هر برندی استفاده کرد . این ساعت‌ها انواع مختلفی مانند ساعت دیواری تبلیغاتی، ساعت رو میزی و ساعت‌های مچی را دارد.

تولید انواع ساعت تبلیغاتی

بدون شک در بین ساعت‌های تبلیغاتی، ساعت دیواری یکی از بهترین ها محسوب می‌شود چرا که درمعرض دید افراد می‌باشد. شما با تبلیغ بر روی این هدیه مخاطبان زیادی را جذب برند خود خواهید کرد چون طراحی لوگو ورنگ سازمانی خود را به نمایش می‌گذارید. اگر ساعت‌ دیواری تبلیغاتی خود را به افرادی هدیه دهید که در محل کار آنها رفت و آمد بالاست؛ با این کار هم در ذهن فرد دریافت کننده باقی می‌مانید هم مخاطبان جدیدی جذب می‌کنید. چاپ تبلیغات بر روی صفحه آن‌ها در اغلب موارد بصورت چاپ دیجیتال یا چاپ سیلک اسکرین می‌باشد. ساعت دیواری انواع مختلفی دارد در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

تولید انواع ساعت تبلیغاتیساعت دیواری اورینت

ساعت اورینت یکی از پرطرفدارترین هدیه‌های تبلیغاتی هستند. ساعت‌های اورینت با قطر ۳۳ سانتی متر تهیه و فضای تبلیغاتی متفاوتی دارند. موتور آن از انواع موتورهاب درجه یک وارداتی می‌باشد. تمامی این ساعت‌ها دارای محافظ شیشه‌ای تخت هستند. از تمامی رنگ‌ها متناسب با رنگ سازمانی شما می‌توان در این ساعت استفاده کرد. جنس بدنه‌ی آن پلاستیک ABS است. ساعت‌های اورینت ساده دارای فضای چاپ و تبلیغات ۲۹ سانتی‌متری است و جنس صفحه‌ی آن گلاسه است. نوع چاپ درآن به صورت افست و یا دیجیتال می‌باشد.

ساعت اورینت برجسته دارای فضای تبلیغاتی به قطر ۱۹ سانتی متر می‌باشد که شماره‌ها در این ساعت برجسته طلاکوب انجام می‌شود. ساعت اورینت کروم دارای تمام ویژگی‌های اورینت ساده است با این تفاوت که رنگ‌بدنه‌ی آن به صورت آبکاری کروم می‌باشد. ساعت دیواری اورینت کروم صفحه فلزی نیز در مجموعه صبح آگهی ارائه می‌شود که نوع چاپ آن به صورت سیلک است.

ساعت دیواری دیاکو

یکی معروف‌ترین برندها در ساعت‌های دیواری ساعت دیاکو است. ساعت‌های دیواری تبلیغاتی دیاکودر انواع مختلف ساده، صفحه فلزی، برجسته تولید می‌شوند. ساعت‌های دیاکو نیز همانند ساعت‌های اورینت با قطر ۳۳ سانتی متر تهیه و تولید می‌شوند که فضای تبلیغاتی در انواع آن متفاوت است. موتور آن از انواع موتورهای درجه یک وارداتی و موتورهای چین می‌باشد. تمامی این ساعت‌ها دارای محافظ شیشه‌ای تخت هستند. از تمامی رنگ‌ها متناسب با رنگ سازمانی شما می‌توان دربدنه‌ی این ساعت استفاده کرد. جنس بدنه‌ی آن پلاستیک‌های ABS می‌باشد.این ساعت‌ها فضای تبلیغاتی مفیدی دارند. ساعت‌های دیاکو ساده دارای فضای چاپ و تبلیغات ۲۹ سانتی‌متری است و جنس صفحه‌ی آن گلاسه است. نوع چاپ درآن به صورت افست و یا دیجیتال می‌باشد. ساعت دیاکو برجسته دارای فضای چاپ برای تبلیغات به قطر ۱۹ سانتی متر می‌باشد که شماره‌ها در این ساعت به صورت برجسته‌ی طلاکوب انجام می‌شود.

ساعت دیاکو کروم دارای تمام ویژگی‌های اورینت ساده است با این تفاوت که رنگ‌بدنه‌ی آن به صورت آبکاری کروم می‌باشد. ساعت دیواری دیاکو کروم صفحه فلزی نیز در مجموعه صبح آگهی ارائه می‌شود که نوع چاپ آن به صورت سیلک است.

ساعت دیواری رنگی 110 و ساعت دیواری نگین

ساعت دیواری رنگی 110 و ساعت دیواری نگینساعت‌های دیواری ۱۱۰ رنگی دارای قطر ۲۸ سانتی متری است که فضای چاپ تبلیغات در آن ۲۳ سانتی متر است. موتور این ساعت نیز همانند دیاکو و اورینت از نوع موتورهای وارداتی است. دارای محافظ شیشه‌ای تخت است. این ساعت نیز دارای دو مدل ساده و فلزی تولید می‌شود. در نوع ساده‌ی آن از صفحات ساده‌ی گلاسه استفاده می‌شود. نوع چاپ تبلیغات بر روی این ساعت به صورت دیجیتال و یا افست می‌باشد. ساعت ۱۱۰ صفحه فلزی دارای رنگ طلایی و نقره‌ای می‌باشد. نوع چاپ صفحه فلزی آن به صورت چاپ سیلک است

ظاهرساعت تبلیغاتی نگین متفاوت تر از سایر ساعت‌های تبلیغاتی است. این ساعت به صورت مستطیل و در ابعاد ۲۷*۳۵ تهیه و تولید می‌شود و دارای فضای چاپی به ابعاد ۱۸*۲۵ می‌باشد. این ساعت به صورت دو تکه است که می‌توان از دو رنگ متفاوت در آن استفاده کرد. موتور این ساعت‌ها از موتورهای وارداتی درجه یک چینی است. جنس صفحه‌ی این ساعت‌ها کاغذهای

ساعت‌های دیواری ۱۱۰ رنگی دارای قطر ۲۸ سانتی متری است که فضای چاپ تبلیغات در آن ۲۳ سانتی متر است. موتور این ساعت نیز همانند دیاکو و اورینت از نوع موتورهای وارداتی است. دارای محافظ شیشه‌ای تخت است. این ساعت نیز دارای دو مدل ساده و فلزی تولید می‌شود. در نوع ساده‌ی آن از صفحات ساده‌ی گلاسه استفاده می‌شود. نوع چاپ تبلیغات بر روی این ساعت به صورت دیجیتال و یا افست می‌باشد. ساعت ۱۱۰ صفحه فلزی دارای رنگ طلایی و نقره‌ای می‌باشد. نوع چاپ صفحه فلزی آن به صورت چاپ سیلک است

ظاهرساعت تبلیغاتی نگین متفاوت تر از سایر ساعت‌های تبلیغاتی است. این ساعت به صورت مستطیل و در ابعاد ۲۷*۳۵ تهیه و تولید می‌شود و دارای فضای چاپی به ابعاد ۱۸*۲۵ می‌باشد. این ساعت به صورت دو تکه است که می‌توان از دو رنگ متفاوت در آن استفاده کرد. موتور این ساعت‌ها از موتورهای وارداتی درجه یک چینی است. جنس صفحه‌ی این ساعت‌ها کاغذهای گلاسه است. ساعت تبلیغاتی نگین دارای محافظ شیشه ای خم و نوع چاپ آن به صورت دیجیتال یا افست می باشد.

انواع موتور ساعت های تبلیغاتی

تنها قطعه ای از ساعت دیواری که در داخل تولید نمی گردد؛ موتور ساعت می باشد. موتور ساعت های تولید مجموعه صبح آگهی تولید کشور چین است. در صورتی که مشتریان عزیز به دنبال موتورهای با کیفیت دیگری می باشند، این مجموعه قادر است موتورهای با کیفیت بالاتری را روی محصولات خود قرار دهد. اصولا موتور ساعت به دو صورت می باشد. موتور های تیک تاک و موتورهای آرام گرد.

موتورهای تیک تاکی دارای صدایکمی است، همچنین باتری کمتری مصرف می کنند و این مدل از موتورها بسیار مناسب برای افرادی می‌باشند که به صدا حساس نیستند و یا ساعت در مکانی نصب می گردد که اصولا شلوغ است. اما در عوض موتورهای آرام گرد بی صدا و مناسب مکان هایی که نیاز به سکوت و آرامش دارند. اما در مقابل مصرف باتری بیشتری دارند به عنوان مثال مطب های پزشکی از این هدیه تبلیغاتی استفاده فراوانی می گردد.

جنس ساعت دیواری تبلیغاتی

همانطور که قبلا اشاره شد ساعت دیواری تبلیغاتی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد. ساعت می تواند از جنس چوب، فلز، پلاستیک باشد. اما بعضی از ساعت ها دارای هر سه جنس و به نوعی تلفیقی محسوب می‌شوند. یعنی جنس این ساعت تلفیقی از چوب و پلاستیک، چوب و فلز یا چوب، فلز و پلاستیک است. اما به دلیل کاهش هزینه ها ساعت تبلیغاتی پلاستیکی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

همانطور که دیدید در مجموعه صبح آگهی ساعت تبلیغاتی به طور گسترده تولید می‌شود. همچنین می‌توانید این ساعت را طبق سلیقه‌ی خودتان برای تبلیغ برند شخصی سازی کنید. قیمت این ساعت‌های تبلیغاتی به نوع، سایز و جنس آن بستگی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا