تمام مطالبرپورتاژمقالات

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه کدامند؟

خرید آنلاین ساعت مچی مردانه در ایران

در این مطلب آموزشی قصد داریم تا به بررسی 7 تا از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در ایران اشاره کنیم و بدانیم که مناسب ترین گزینه ها کدامند؟ همیشه برای خرید ساعت مچی مردانه یا زنانه باید ابتدا به استایل خود توجه کرد. اسپرت پوش هستید یا بیشتر کلاسیک میپوشید؟ در بعضی دوستان هم شاهد استفاده از طراحی اسپرت کلاسیک هستیم. معمولا استایل اکثر افراد در این سه رسته خلاصه میشود. ما نیز تصمیم گرفتیم تا چند برند نام آشنا را برای شما معرفی کنیم تا تمام سلایق را برای خرید ساعت مچی مردانه یا زنانه مناسب کمک کنیم. در ادامه با ما در  سایت تخصصی مجله ساعت همراه باشید.

رولکس

بهترین برند ساعت مچی مردانهدر مقاله بهترین برندهای ساعت زنانه نیز به رولکس اشاره کرده ایم. این کمپانی یکی از پرطرفدارترین شرکت ها در تولید ساعت میباشد که به یک الگو برای همگان تبدیل شده است. ساخت ساعت بر اساس تمام سلیقه های موجود اعم از کلاسیک، اسپرت یا اسپرت کلاسیک توانسته رولکس را بین انتخاب های افراد خاص و سخت پسند قرار دهد. یکی از محبوب ترین خانواده های رولکس، ساب مارینر میباشد که به صورت اسپرت کلاسیک یا کلاسیک تولید و روانه بازار شده است. پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال خرید ساعت لوکس و اشرافی ساخت کشور سوئیس هستید و علاقه ای به سبک کلاسیک دارید، رولکس را به خاطر داشته باشید.

سیکو

خرید ساعت مچی مردانهاگر بخواهیم سیکو را تعریف کنیم، میتوان آن را در یک کلمه نیز خلاصه کرد. آن کلمه اصالت میباشد. برند سیکو یکی از پرچمداران ژاپنی است که بیش از یک قرن سابقه درخشان دارد. بزرگان ما از انواع ساعت سیکو به خصوص سیکو 5 استفاده میکردند و تا به امروز سیکو را میتوان جزو اولین انتخاب های آنها یافت. در ابتدای کار سیکو برای شناخته شدن، همکاری خود با افراد مشهور را شروع کرد. در کنار آن ادعای تولید اولین ساعت کوارتز را نیز دارد. اگر نمیدانید کوارتز چیست؟ پیشنهاد میکنیم مقاله انواع موتور ساعت مچی را مطالعه بفرمایید. سیکو دارای خانواده های بزرگی میباشد که از پرطرفدارترین آنها میتوان به پروسپکس، سیکو 5 ، آسترون، گرند سیکو و … اشاره کرد. خاص ترین نوع سیکو لاین سوئیسی آن یعنی گرند سیکو میباشد که یکی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در ایران نیز به حساب می آید. اگر علاقه مندید تا بیشتر درباره تاریخچه سیکو بدانید، اینجا کلیک کنید.

دیزل

بهترین برند ساعت مچی مردانههمگی نام دیزل را شنیده ایم. یک برند فشن که شلوار جین آن نیز بسیار معروف است. اگر از آن دسته افرادی هستید که مچ ضخیمی دارید، پیشنهاد ما فقط و فقط ساعت برند دیزل میباشد. عرض قاب بزرگ، بدنه قدرتمند و همینطور طراحی خاص و منحصر به فرد دیزل است که آن را تا به امروز به یکی از انتخاب های اصلی خریداران ساعت بدل کرده است. این برند آمریکایی دارای مدلهای متنوع ساعت مردانه میباشد که همین موضوع سبب شد تا نام دیزل را نیز در میان بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در ایران هم عنوان کنیم. عینک، کیف پول، کمربند، پوشاک و … دیگر محصولاتی هستند که دیزل به بهترین شکل به تولید آنها مشغول است. جالب است بدانید که در ابتدا نام این کمپانی مولتکس بود و بعدها به دیزل تغییر پیدا کرد. به طور کلی اگر میخواهید یک ساعت خاص در طراحی های اسپرت-کلاسیک یا کلاسیک ساده داشته باشید، دیزل میتواند گزینه مناسبی برای استفاده روزمره و رسمی به شمار برود.

اورینت

خرید آنلاین ساعت مچی مردانهاگر میخواهید درباره برند اورینت اطلاعات خوبی به دست بیاورید، پیشنهاد میکنیم نزد بزرگان یا بزرگترهای خود بروید. اورینت نیز همانند سیکو یکی از برندهای دیرینه ژاپنی است که برای تمام سلایق، پیشنهادات ویژه ای دارد. از سبک کلاسیک تا اسپرت و بسیار قدرتمند با موتورهای گوناگون و همچنین قابلیت های منحصر به فرد که به عنوان مثال میتوان ساعت های تاریخ شمار کامل یا فول کلندر را نام برد، همگی در برند اورینت پیدا میشود. شرکتی که موتورهای اورینت را میسازد، برند معروف اپسون است. اگر هر سلیقه یا استایل متنوعی دارید، ساعت اورینت میتواند یک ساعت بی نظیر را به شما پیشنهاد دهد. همین مورد جذاب سبب شد تا اورینت بتواند یکی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در ایران تلقی شود.

تیسوت

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در ایرانتیسوت هم یکی از بهترین و قدیمی ترین ساعت های سوئیسی محسوب میشود که مدلهای بروزی که روانه بازار میکند، هر فرد عاشق ساعت را مجذوب خود خواهد کرد. وقتی جدیدا به طراحی خانواده جدید تیسوت به نام پی آر ایکس که نگاه میکنیم، متوجه خواهیم شد که به چه میزان، تیم پرقدرتی در این کمپانی فعالیت میکنند که این ظاهر زیبا را روی ساعت ها به نمایش درآورده اند. قطعا پیشنهاد ما برا دوستانی که میخواهند یک ساعت سوئیسی داسته باشند، تیسوت است. چرا که میتوان آن را هم جزو برندهای میان رده و هم بالارده به حساب آورد. انواع ساعت تیسوت برای تمامی اقشار میتواند یک انتخاب جذاب باشد. نماد مثبت در لوگوی تیسوت همان پرچم سوئیس است که از سال 1853 میلادی تا به امروز به بهترین شکل ممکن برای مردم خدمت رسانی کرده است.

کاسیو

کاسیو نیازی به تعریف ما ندارد. قطعا همگی شما آن را به خوبی میشناسید. کالکشن های متنوع برای تمام سلایق آن را به اولین نام برای خرید ساعت مردانه تبدیل کرده است. اگر بخواهیم مختصری درباره این برند بدانیم، باید گقت که کاسیو در ابتدا با ماشین حساب های معروف خود به شهرت رسید و در ادامه با تولید انواع ساعت مچی اسپرت، اسپرت کلاسیک، کوهنوردی و … به یکی از بزرگان این حوزه بدل شده است. کاسیو به دلیل اینکه دارای زیربرندهای قدرتمندی نیز میباشد باعث شد تا نام آن جزو بهترین برندهای ساعت مچی مردانه یا حتی زنانه در ایران به میان بیاید. از سری جنرال و وینتیج تا خانواده جی شاک، شین، پروترک، ادیفایس و … همگی از جمله خانواده های کاسیو به حساب می آیند. یکی از پیشنهادات ما برای دوستانی که سخت پسند هستند، تمامی کالکشن های کاسیو میباشد.

رادو

برند رادو هم از جمله کمپانی های لوکس سوئیسی میباشد که دفتر مرکزی آن در سوئیس واقع شده است. محصولات رادو با قابلیت ضدخش بودن آنها معروف است. در اینجا نام ضد خش آمد، پس بگذارید تا یک نکته را با شما در میان بگذاریم که یکی از تفاوت های ساعت های سوئیسی با برندهای کشورهای دیگر  مشخص شود. استفاده از شیشه یاقوت سافایر در برندهای سوئیسی اعم از بیسیک تا برندهای لوکس و لاکچری مانند رادو یک ضرورت و باید به حساب می آید که این امر در دیگر برندها، یک آپشن به شمار میرود. اما رادو، برندی است که در اکثر کشورهای دنیا حضور فعالی دارد. با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوان به قدرت رادو پی برد. اگر از جمله افرادی هستید که برای خود کلکسیون ساعت ایجاد میکنید، رادو نیز میتواند انتخاب عالی برای شما باشد.

خرید آنلاین ساعت های مردانه در ایران

برای خرید انواع ساعت مچی مردانه در برندهای معتبر با گارانتی شرکتی میتوانید از طریق سایت فروشگاه اینترنتی پل کالا اقدام بفرمایید که پیشنهاد ما در سایت تخصصی مجله ساعت میباشد. بروزترین برندها برای سلیقه های مختلف، بسته بندی خوب و ارسال به موقع از نکات مثبتی است که در پل کالا ملموس است.

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به بررسی 7 مورد از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در ایران بپردازیم. برندهایی را لیست کردیم که برای تمام سلایق شامل، اسپرت، کلاسیک یا اسپرت- کلاسیک و تمام اقشار با قیمت های گوناگون از 700 هزار تومان به بالا حق انتخاب داشته باشید. پس به طور کلی اگر آشنایان شما به دنبال خرید ساعت مچی مردانه هستند، حتما این مطلب را برای آنها ارسال بفرمایید. در بخش کامنت ها نیز به ما بگویید که دیگر چه برندهایی را پیشنهاد میدهید؟؟؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا