تمام مطالبمقالات

راهنمای خرید و فروش ساعت کارکرده

همه نکات درباره خرید ساعت دست دوم یا استوک

آیا خرید و فروش ساعت کارکرده یا دست دوم انتخاب خوبی خواهد بود؟ پاسخ: بله. این سوالی است که بسیار از کاربران عزیز سایت تخصصی مجله ساعت از ما میپرسند. باید عنوان کنیم که اصلا چه اشکالی دارد؟ خرید ساعت استوک یا همان کارکرده بعضا به نفع هم خریدار و هم فروشنده میباشد. فردی که میخواهد فروش ساعت دست دوم را انجام دهد، طبیعتا یا از ساعت خود خسته شده است یا قصد دارد تا با بخشی از مبلغ فروش آن، یک ساعت مچی دیگری را جایگزین آن کند. شخصی هم که قصد خرید ساعت کارکرده را دارد، طبیعتا نمیخواهد هزینه زیادی را برای یک ساعت نو و آکبند بدهد و طبیعتا به دنبال خرید یک ساعت مچی استوک میباشد. همه اینها ایرادی نداشته و همین امر سبب شده تا در این بخش با یک راهنمای خرید ساعت مچی کارکرده در خدمت شما عزیزان باشیم.

راهنمای خرید و فروش ساعت کارکرده یا دست دوم

خرید و فروش ساعت دست دومدر مقالات گذشته درباره راهنمای خرید ساعت مچی، توضیحات مفصلی را ارائه داده ایم. اما عنوان یک سری نکات برای خرید و فروش ساعت استوک در این بخش خالی از لطف نبوده و برای کسانی که میخواهند این کار را انجام دهند، میتواند کمک شایانی برای آنها به شمار برود.

1- خرید و فروش ساعت اصل یا کپی

مهمترین و اولین نکته مهم در خرید یا فروش ساعت کارکرده این است که توجه داشته باشید که آن ساعت، اصل یا کپی میباشد. بعضا پیش می آید که برخی از فروشندگان ساعت های استوک، یک ساعت کپی را به جای اصل با قیمت بالاتر میفروشند که این مورد از انسانیت به دور بوده و در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

برای تشخیص ساعت اصل از کپی میتوانید اینجا کلیک کنید و به مقاله مربوط به آن در سایت منتقل شوید.

2- سلامت ساعت

وقتی صحبت از فروش ساعت دست دوم یا کارکرده میشود، اغلب فروشندگان به دلیل ایرادات ظاهری یا موتوری ساعت هست که قصد فروش ساعت خود را دارند. لذا بر این عقیده نیستند تا ساعت خود را تعمیر کنند و نسبت به تعمیرات ساعت اجتناب میکنند و تعمیر آن به اصطلاح آنها را به ساعت خود دل چرکین میکند. برخی اشخاص نیز صرفا از طراحی و مدل ساعت خود خسته شده و میخواهند بر حسب تنوع، ساعت خود را تغییر دهند. این عزیزان به دنبال فروش ساعت خود میروند که در آگهی خود باید صادقانه و به صورت کامل ایرادات ساعت خود در صورت وجود را بیان کنند. به همین منظور برای خرید ساعت کارکرده باید نسبت به بررسی سلامت ساعت مچی، حساسیت بیشتری را به خرج دهید.

3- قیمت ساعت مچی کارکرده

یکی از مهمترین موارد قابل توجه برای خرید یا فروش ساعت استوک ، قیمت آن میباشد. ساعت های اورجینال و شرکتی دارای یک قیمت واحد و مصوب در سراسر کشور هستند و با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید قیمت آن را بر اساس نام برند و رفرنس آن بررسی کنید. بعد از بررسی قیمت اصلی و آکبند مدل مد نظر، حال باید ببینید که فروشنده همان ساعت که به عنوان کارکرده قصد فروش آن را دارد، قیمت متعارفی را درج کرده است یا خیر؟ شاید قیمت فروش ساعت کارکرده نسبت به آکبند همان مدل برابر باشد که در نتیجه این امر، خرید نمونه آکبند برای خریدار ایده آل تر خواهد بود.

پس اگر قصد خرید یا فروش ساعت دست دوم را دارید، قیمت مناسبی را برای آن در نظر بگیرید تا به نوعی هم خدا راضی باشد و هم بنده خدا.

بهترین سایت برای خرید و فروش ساعت مچی کارکرده

خرید و فروش ساعت استوکما در سایت تخصصی مجله ساعت قصد داریم تا به زودی سایت دیوار مجله ساعت را راه اندازی کنیم تا کاربران به صورت تخصصی به خرید و فروش ساعت های دست دوم و کارکرده خود بپردازند. سایت این مجموعه به زودی راه اندازی خواهد شد. اما برای شروع میتوانید از طریق لینک انتهای این مطلب به گروه تلگرام مراجعه کرده و آگهی های خود را به صورت کاملا رایگان در گروه تلگرام خرید و فروش ساعت کارکرده مجله ساعت درج نمایید.

استفاده از این پلتفرم دارای قوانینی میباشد که در ادامه به آنها نیز اشاره خواهیم کرد:

قوانین استفاده از خدمات پلتفرم دیوار مجله ساعت (خرید و فروش ساعت کارکرده)

  • فقط آگهی فروش ساعت کارکرده درج شود. آگهی خرید و فروش ساعت آکبند و نو و دیگر آگهی ها پاک خواهد شد.
  • در آگهی های خود تصویر با کیفیت از جهات مختلف ساعت، عنوان آگهی، اطلاعات کامل ساعت یا ایرادات آن و شماره تماس فروشنده درج شود.
  • در خرید و فروش ساعت دست دوم، جوانب امنیت شامل کلاهبرداری و … را در نظر بگیرید. چرا که مجله ساعت هیچ مسئولیتی در قبال عواقب امنیتی آن ندارد. به همین منظور سعی کنید معاملات خود را به صورت حضوری انجام دهید.
  • مجله ساعت از این بستر هیچگونه درآمدی نخواهد داشت.

نحوه ورود به گروه تلگرام دیوار مجله ساعت

در نهایت از طریق لینک پایین میتوانید وارد گروه تلگرام دیوار مجله ساعت شده و فعالیت خود را شروع کنید.

خرید و فروش ساعت کارکردهورود به گروه تلگرام دیوار مجله ساعت

همچنین اگر در موارد راهنمای خرید و فروش ساعت کارکرده یا دست دوم نیز نکته ای جا مانده است، لطفا آن را در بخش کامنت ها به اشتراک گذاشته تا ضمن راهنمایی بیشتر برای کاربران عزیز، مطلب نیز به واسطه نظر سازنده شما بروزرسانی شود. با تشکر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا