بررسی و معرفی ساعتتمام مطالبمقالات

بررسی ساعت هیبرید جگوار مدل J889

مشخصات ساعت هوشمند هیبریدی جگوار مدل J889

بررسی مشخصات ساعت جگوار مدل J889 را در این مطلب از سایت مجله ساعت عنوان خواهیم کرد. همانطور که در تیتر مطلب مشاهده میفرمایید، با کلمه ساعت هیبرید مواجه میشوید. شاید بپرسید که اصلا ساعت هیبرید چیست که در یکی از مقالات سایت درباره آن صحبت کرده ایم. به طور خلاصه به این رفرنس از ساعت جگوار، ساعت نیمه هوشمند یا هیبرید میگویند. در ادامه با مشخصات این ساعت jaguar مدل j889 در خدمت شما خواهیم بود.

همینطور در انتهای مقاله به شما خواهیم گفت که این ساعت خاص را از کجا تهیه بفرمایید. اما قبل از آن باید با مشخصات این ساعت آشنا شویم. جگوار یکی از برندهای انگلیسی است که از موتورهای سوئیسی بهره مند شده است. به نوعی جزو ساعت های ساخت سوئیس به حساب می آید که مهد ساعت در دنیا میباشد.

مشخصات ساعت جگوار jaguar مدل J889

ساعت Jaguar مدل J889قاب بدنه و بند ساعت از استیل نوع 316 ساخته شده است. درباره انواع استیل ساعت مچی نیز در یک مقاله به صورت جامع صحبت کرده ایم که پیشنهاد میکنیم مطالعه بفرمایید. شیشه ساعت نیز از سافایر کریستال یا یاقوت کبود ضد خش ساخته شده است. به نوعی به خانواده هیبرید برند جگوار، Connected نیز گفته میشود. استفاده از رنگ های جذاب در این رفرنس، آن را به یکی از پرفروش ترین مدلهای جگوار بدل کرده است. عرض قاب در این مدل 46 میلیمتر بوده که یک استاندارد خوب برای مچ های تقریبا پر آقایان خوش سلیقه و خاص پسند میباشد.

از جمله قابلیت مهم ساعت جگوار مدل J889 میتوان به قابلیت اتصال آن به موبایل اشاره کرده که در برنامه موبایل خود یک سری امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد که این قابلیت ها را در User Manual ساعت در اختیار شما قرار داده ایم که میتوانید در ادامه مشاهده بفرمایید. تاریخ شمار، شب نما، قابلیت نمایش 12/24 ساعته و نمایش ایام هفته از جمله امکانات عمومی این ساعت میباشد.

میزان مقاومت آب در این رفرنس 20 بار یا 200 متر بوده که توانایی استقامت در شنای عمیق را دارد. نوع موتور تعبیه شده در ساعت jaguar مدل J889 از نوع الکترونیکی یا کوارتز میباشد. در یک مقاله درباره انواع موتور ساعت مچی نیز صحبت کرده ایم. این ساعت سوئیسی دارای یک قیمت معقول میباشد که میتوانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام بفرمایید.

jaguar j889خرید ساعت جگوار مدل J889

واردکننده رسمی برند جگوار در ایران عزیز، شرکت معتبر کاندینو ایران میباشد که میتوانید نمایندگی های معتبر این شرکت را در هر استانی که ساکن هستید، از سایت آنها مشاهده و به صورت حضوری خرید کنید. همینطور سایت های معتبر فروش آنلاین ساعت نیز هستند که به صورت آنلاین هم قادر به تهیه این رفرنس خواهید بود. به زودی با  ویدئوی آنباکس این رفرنس در کانال آپارات و یوتیوب مجله ساعت منتشر خواهد شد.

jaguar watch j889اگر یکی از خریداران ساعت jaguar مدل j889 هستید، نظر خود را برای خرید بهتر دیگر عزیزان در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا