آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

معرفی ساعت کاسیو بیبی جی مدل BSA-B100

تنظیم ساعت کاسیو بیبی جی مدل BSA-B100

به یکی دیگر از سری آموزش تنظیمات ساعت در وبسایت مجله ساعت رسیدیم. میخواهیم به معرفی و تنظیم ساعت کاسیو بیبی جی مدل BSA-B100 بپردازیم که یکی از نمونه های پرطرفدار و پرفروش این برند به حساب می آید. امکاناتی که این ساعت در اختیار شما قرار میدهد، میتواند یک ساعت همه فن حریف برای استفاده در موقعیت های گوناگون باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی جزئیات ساعت کاسیو BABY-G مدل BSA-B100

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، ساعت کاسیو مدل BSA-B100 دارای قابلیت هایی میباشد که در کمتر نمونه ساعت کاسیو دیده میشود. بیبی جی که از سری ساعت های خوش طرح در این برند میباشد توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

اما اگر بخواهیم به جزئیات این مدل بپردازیم باید بگوییم که ساعت بیبی جی مدل BSA-B100 دارای آلارم با قابلیت اسنوز(تکرار)، تایمر معکوس، ساعت جهانی، عقربه های شب تاب، نور پس زمینه، بدنه ی ضد ضربه و ضد آب به همراه کرنومتر، تایمر و قابلیت نمایش 24 ساعته میباشد.

مهمترین ویژگی این ساعت که آن را از دیگر نمونه های بیبی جی متمایز میکند، بلوتوث است که با اتصال به یک اپلیکیشن موبایل نمایش میزان کالری سوخته شده، گام شمار، نقشه به صورت سه بعدی و دیجیتال برای مسافت طی شده و هم چنین تنظیم ساعت بوسیله اپلیکیشن را در اختیار شما قرار میدهد.

نحوه تنظیم کردن ساعت کاسیو بیبی جی مدل BSA-B100

نحوه ی تنظیم این ساعت نیز همانند دیگر مدلهایی که در سری آموزش تنظیم جی شاک به آنها پرداختیم، میباشد. پیشنهاد میکنیم سری آموزش تنظیم ساعت جی شاک را که تنظیم ساعت بیبی جی نیز به همان صورت میباشد را مشاهده بفرمایید.

جمع بندی

در این مطلب و ویدئوی آموزشی با معرفی و تنظیم ساعت کاسیو بیبی جی مدل BSA-B100 در خدمت شما بودیم. امیدواریم که این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ویدئوهای ما را از کانال آپارات سایت میتوانید مشاهده بفرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا