مقالات

چطور ساعت مچی لمسی را تنظیم کنیم

ساعت های هوشمند، امروزه بخش مهمی از گجت های هوشمند هستند و استفاده از آن ها رو به افزایش است. این ساعت ها در موارد مختلفی استفاده می شوند و فواید زیادی دارند. اما ممکن است افرادی که برای اولین بار می خواهند از این ساعت ها استفاده کنند، بلد نباشند آن را راه اندازی کنند و از خود بپرسند چطور ساعت مچی لمسی را تنظیم کنیم. در این مقاله، ما به طور کامل نحوه تنظیم ساعت های هوشمند اپل و اندروید را توضیح داده ایم و نشان داده ایم که چگونه از قابلیت های مختلف آن استفاده کنید. شما می توانید برای خرید و اطالاعات بیشتر در مورد این ساعت ها به سایت صبوری واچ مراجعه کنید.

تنظیم ساعت های هوشمند اپل

تنظیم ساعت های هوشمند اپل

ساعت های هوشمند اپل، به علت یکپارچگی عمیقی که با سیستم عامل ای او اس دارند به راحتی سینک می شوند و عاری از هرگونه پیچیدگی هستند. اما اگر باز هم در استفاده از آن ها کمی سردرگم شده اید ما از صفر شروع می کنیم و جلو می رویم.

راه اندازی ساعت برای استفاده

راه اندازی ساعت برای استفاده

مرحله اول: آیفونی که قصد تنظیم آن با اپل واچ دارید را باید ابتدا از تنظیمات بازیابی کنید. همچنین برای اتصال به ساعت های هوشمند اپل تلفن شما باید نسخه ios 8.4.1 به بالا باشد.

مرحله دوم: بعد از مرحله اول، باید مطمئن شوید که آیفون شما به آخرین نسخه ios به روزرسانی شده باشد. اگر تلفن شما آپدیت نیست باید قبل از جفت کردن ساعت با تلفن، دستگاه خود را به روز کنید.

مرحله سوم: بعد از این که پیش نیاز ها را انجام دادید، به قسمت اصلی می رسیم. یعنی چطور ساعت مچی لمسی را تنظیم کنیم. در این قسمت نیاز است تا بلوتوث آیفون خود را روشن کنید. با این کار اپل واچ می تواند آیفون شما را پیدا کند و به آن متصل شود. با طی کردن این مراحل می توانید به اپل واچ متصل شوید و از قابلیت های آن بهره ببرید. در صورتی که اپل واچ به آیفون شما متصل نشد و یا مشکلی ناخواسته پیش آمد که جلوی اتصال را می گرفت، باید به برنامه watch که به طور پیش فرض از اکتبر 2016 بر روی همه آیفون ها نصب است مراجعه کنید و مشکل را از آنجا پیگیری کنید. در صورتی که به طور اتفاقی این اپلیکیشن را حذف کرده باشید، می توانید به راحتی آن را دوباره از اپ استور نصب کنید. برای نصب دوباره آن مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپ استور را در گوشی خود پیدا کنید و آن را اجرا کنید.
  • روی نوار جست و جوی اپلیکیشن کلیک کنید.
  • در کادر موجود کلمه watch را تایپ کنید
  • عبارت نوشته شده را جست و جو کنید.
  • برنامه watch که در زیر آن عبارت utilities نوشته شده را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
  • در آخر برای نصب برنامه بر روی گزینه get کلیک کنید.

تا اینجای مقاله به طور کامل توضیح دادیم که چطور ساعت مچی لمسی خود را تنظیم کنیم و در محیط ای او اس از آن بهره ببریم. در ادامه مقاله نحوه تنظیم ساعت های هوشمند مچی در محیط اندروید را آموزش می دهیم.

نحوه تنظیم ساعت های هوشمند در محیط اندروید

نحوه تنظیم ساعت های هوشمند در محیط اندروید

ساعت های هوشمند اندروید، مانند اپل واچ ها ویژگی های جالبی را ارائه می دهند. اما برای استفاده باید ابتدا نحوه راه اندازی آن ها را بلد باشیم. این که چطور ساعت مچی لمسی را تنظیم کنیم، کاری بسیار ساده است. نحوه تنظیم ساعت های هوشمند در اندروید نیز مانند سیستم عامل ای او اس است و برای استفاده از آن تنها لازم است که ساعت و تلفن را از طریق بلوتوث به هم متصل کنید. بنابراین توضیح اضافه ای نمی دهیم و سعی می کنیم به سوالات متداولی که کاربران در زمینه ساعت های هوشمند داشته اند پاسخ دهیم.

  • آیا برای استفاده از ساعت مچی هوشمند به سیم کارت و خط جدیدی نیاز است؟

خیر. ساعت هوشمند یک وسیله جانبی است که نقش یک مکمل را ایفا می کند و برای استفاده از آن به سیم کارت و خط جدیدی نیاز نیست. برای استفاده از ساعت هوشمند کافی است تا آن را با بلوتوث یا وای فای به تلفن خود متصل کنید.

  • چه تلفن هایی با ساعت های هوشمند اندروید سازگار هستند؟

چه تلفن هایی با ساعت های هوشمند اندروید سازگار هستند؟

این که چطور ساعت مچی لمسی را تنظیم کنیم و از آن استفاده کنیم، کار ساده ای است. اما قبل از آن یک سری پیش نیاز وجود دارد تا ساعت هوشمند بتواند به دستگاه شما متصل شود. برای متصل شدن به ساعت هوشمند نیاز است تا تلفن هوشمند شما، حداقل نسخه 4.3 اندروید را داشته باشد. یا اگر کاربر آیفون هستید، آیفون شما باید نسخه 8.2 ای او اس را داشته باشد. ساعت های هوشمند به غیر از این، پیش نیاز دیگری نمی خواهند و با همه دستگاه ها سازگار خواهند بود.

  • آیا برای استفاده از ساعت هوشمند نیاز است تا همیشه تلفن هوشمندم همراهم باشد؟

آیا برای استفاده از ساعت هوشمند نیاز است تا همیشه تلفن هوشمندم همراهم باشد؟

نه همیشه به وجود تلفن برای کار کردن ساعت هوشمند نیازی نیست. زیرا ساعت هوشمند در صورت نبود تلفن نیز می تواند کار کند. البته تلفن در هر جایی که قرار دارد باید روشن باشد تا ساعت قادر به کار کردن باشد.

  • آیا از طریق ساعت هوشمند می توانم به دوستان خود پیام دهم؟

چطور ساعت مچی لمسی را تنظیم کنیم

بله. در ساعت های هوشمند امکان ارسال پیام از طریق مسنجر فیس بوک وجود دارد. همچنین می توانید با پیام های متنی که به صورت پیش فرض در ساعت قرار دارد، جواب های سریعی ارسال کنید.

  • آیا می توانم از دستورات صوتی در ساعت هوشمند استفاده کنیم؟

چطور ساعت مچی لمسی را تنظیم کنیم

این که چطور ساعت مچی لمسی تنظیم کنیم که بتوانیم از قابلیت های صوتی استفاده کنیم، کار سختی نیست و تنها نیاز است که بگویید ok google. با گفتن این جمله، ساعت هوشمند شما به صورت خودکار دستیار صوتی گوگل را اجرا می کند و از طریق آن به دستورات شما عمل خواهد کرد.

از طریق جست و جوی صوتی گوگل ، هر کاری را می توان انجام داد. برای مثال می توانید بپرسید آخر هفته باران خواهد بارید یا خیر. یا این که بپرسید یک پرتقال چند کالری دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله نحوه تنظیم ساعت هوشمند را توضیح دادیم و نحوه اتصال آن به گوشی هوشمند اندروید و ای او اس را مرحله به مرحله با هم پیش رفتیم. همچنین متوجه شدیم که ساعت های هوشمند قابلیت های بسیاری دارند که می توان از طریق آن ها، کار های روزمره مانند پاسخ به تماس ها را راحت تر انجام داد اگر بدانیم چطور ساعت مچی لمسی تنظیم کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا