تاریخچه برندهاتمام مطالب

تاریخچه برند سوئیسی تگ هویر

درباره برند تگ هویر بیشتر بدانید...

در یکی دیگر از سری مطالب تاریخچه برندها در سایت مجله تخصصی ساعت میخواهیم تا درباره تاریخچه برند سوئیسی تگ هویر صحبت کنیم. به طور حتم نام و لوگوی این شرکت لوکس را در تلویزیون نیز دیده اید. به خصوص وقتی مسابقات مختلف فوتبال پخش میشود، نماد این شرکت که یکی از حامیان مالی تورنمنت های مختلف میباشد، به چشم میخورد. حالا در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

تاریخچه تگ هویر

طبق گفته خود که پیش تر نیز اشاره کردیم، تگ هویر یک برند لوکس سوئیسی است که در حوزه طراحی و ساخت ساعت مچی لوکس فعالیت دارد. این تولید یا مستقیما توسط خود شرکت یا تحت لیسانس انجام میشود. این کمپانی در برخی حوزه های دیگر نیز از جمله لوازم جانبی مد مانند عینک، گوشی همراه و … قعالیت حرفه ای دارد. اما فعالیت اصلی آنها تولید ساعت مچی میباشد. سال تاسیس این شرکت به تاریخ 1860 در سنت ایمیر سوئیس برمیگردد.

ادوارد هویر نیز بنیان گذار آن است. زمانی نام منوفکتور هویر برای آن برگزیده شد و وقتی در سال 1985 میلادی توسط هلدینگ TAG خریداری شد، نام آن به تگ هویر تغییر پیدا کرد. در نهایت در سال 1999 میلادی بود که TAG، تگ هویر را به شرکت LVMH که صاحب برندهای بزرگ دیگر مانند هابلو و … نیز میباشد، فروخت. LVMH نام تگ هویر را تغییر نداد و تا به امروز به همین نام شهرت بزرگی را به دست آورده است.

کمپانی تگ هویر

تا اینجا درباره تاریخچه برند سوئیسی تگ هویر آشنایی پیدا کردیم. در مورد مقر شرکت نیز شهر کرنول سوئیس منطقه ای است که در آنجا کارگاهی برای طراحی ساعت و کارخانه تولید انبوه ساعت نیز در شهر لاشادوفون سوئیس قرار دارد. مجموعا در این دو مقر حدود 1000 کارمند مشغول به کار هستند که آن را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت مچی تبدیل کرده است.

ساعت تگ هویر

دسته های گوناگون خط تولید ساعت مچی میتواند گزینه مناسبی برای سلیقه های متفاوت در بازار به حساب بیاید. از شاخص ترین مدلهای آن میتوان به فرمول یک، آکوا ریسر، لینک، کرِرا، موناکو و همینطور گرند کرِرا اشاره کرد. معروف ترین یا بهتر است بگوییم اولین ساعت اتوماتیک و کرنوگراف در جهان، کرِرا کالیبر 360 است. نمونه موناکو نیز که از تایمر دیجیتال بهره مند است، دارای موتور اتوماتیک با تکنولوژی HINGD میباشد.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، این برند در حوزه های پرطرفدار مانند ورزش حضور پرنگی طی سالیان اخیر داشته است. اسپانسر رویدادهایی همچون لیگ قهرمانان اروپا، مسابقات فرمول یک، مسابقات جهانی اسکی، بازی های تابستانی المپیک و … بوده است.

پایان

در این مطلب درباره تاریخچه برند لوکس و سوئیسی تگ هویر که یکی از نمونه کمپانی های تولید ساعت های مچی خاص میباشد، صحبت کردیم. میتوانید درباره تاریخچه برندهای سوئیسی بیشتر بدانید. از این لینک نیز میتوانید خرید ساعت تگ هویر اورجینال را انجام دهید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا