آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GAS-100G-1ADR

در این ویدئوی آموزشی و در سری آموزش های تنظیم جی شاک از مجله تخصصی ساعت مچی در مورد یک ساعت جی شاک صحبت میکنیم که یکی از نمونه های پرطرفدار و البته پرفروش این برند ژاپنی میباشد. در این مطلب و ویدئو میخواهیم در مورد کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GAS-100G-1ADR مطلبی را ارائه دهیم. پیشنهاد میکنیم در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

کارایی ساعت جی شاک مدل GAS-100G-1ADR

این مدل یک ساعت بسیار خاص با بدنه ای مقاوم و ضد ضربه و همینطور ضد آب در برابر فشار بالا میباشد. از قابلیت های عمومی این ساعت که هر اکثر مدلهای ساعت جی شاک آن را دارا میباشد میتوان به آلارم با قابلیت اسنوز، تایمر معکوس، ساعت جهانی، قابلیت نمایش 24 ساعته، کرنومتر، نمایش ایام هفته و نور پس زمینه اشاره کرد.

از قابلیت های انحصاری این مدل هم باید سولار پاور بودن آن را نام برد. به این معنی که نیازی به تعویض باتری نداشته و با نور محیط شارژ میشود. همچنین به موجب این قابلیت دارای پاور سیور یا ذخیره سازی و صرفه جویی در انرژی و نشانگر میزان شارژ باتری نیز میباشد.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GAS-100G-1ADR

تنظیم این مدل بسیار راحت میباشد. همانند دیگر مدل های ساعت جی شاک ابتدا دکمه ی adjust را چند ثانیه نگه داشته و بعد چشمک زدن اولین المان قابل تنظیم ساعت، آن را رها میکنیم. با استفاده از دکمه ی mode در ساعت های جی شاک که در سمت چپ-پایین ساعت قرار دارد، بین بخش های مختلف قابل تنظیم ساعت که در بخش قبلی به آنها اشاره کردیم، جا به جا میشویم. برای تنظیمات هر بخش نیز با استفاده از دو دکمه ای که در سمت راست ساعت قرار دارد، آنها را تنظیم کرده و در پایان برای ذخیره سازی تنظیمات، یکبار دکمه ی adjust را فشار میدهیم. به همین راحتی!

جمع بندی

در این ویدئو با کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GAS-100G-1ADR آشنا شدیم. امیدواریم این آموزش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته شده باشد. تجربه ی خرید و استفاده از ساعت جی شاک را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا