تمام مطالبمقالات

گارانتی ساعت مچی و شرایط استفاده از آن

گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی میشود؟

در یکی دیگر از مطالب کاربردی مجله ساعت میخواهیم بدانیم که گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی میشود ؟ و شرایط استفاده از آن چگونه است ؟ در این مطلب مقصود ما گارانتی معتبر ساعت های اورجینال میباشد که به خوبی موارد عنوان شده را پشتیبانی میکند. شاید از خود پرسیده باشید که چرا باید ساعت مچی با گارانتی معتبر خریداری کنیم ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرکت وارد کننده معتبر یک برند اورجینال با گارانتی معتبر، به خوبی موارد پیش آمده را برطرف میکند. گارانتی ساعت های اورجینال بین 12 ماه، 24 ماه، 36 ماه یا 60 ماهه هستند. در مقاله ای مجزا درباره این موضوع که چرا ساعت فیک نخریم ؟ صحبت کرده ایم که پیشنهاد میکنیم آن مقاله را حتما مطالعه بفرمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی میشود و شامل چه مواردی نمیشود ؟

گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی میشود ؟

گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی میشود
وقتی از یک فروشگاه معتبر ساعت مچی به صورت آنلاین یا حضوری خریداری میکنید، باید یک گارانتی معتبر را به شما همراه با ساعت تقدیم کند. گارانتی برخی از برندها به صورت یک کارت، برخی به شکل یک دفترچه و برخی نیز برای حفظ سلامت محیط زیست از کاغذ استفاده نکرده و گارانتی آن به صورت پیامکی است. به صورت کلی بخواهیم بگوییم گارانتی ساعت های اورجینال در نمونه های تماما فلزی شامل رنگ بدنه، بند و موتور ساعت به صورت طبیعی میشود. به این معنی که اگر در مدت زمان گارانتی در ساعت رنگ پریدگی به صورت طبیعی اتفاق افتاده باشد، شرکت واردکننده یا گارانتی کننده، ساعت شما را رفع پریدگی یا در صورت لزوم تعویض میکند. درباره موتور ساعت هم به این شکل است که هر مشکل به صورت طبیعی برای موتور مانند خواب رفتگی و … پیش بیاید، آن نیز توسط شرکت معتبر واردکننده تعمیر یا در صورت لزوم موتور ساعت تعویض میشود.

گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی نمیشود ؟

در ساعت مچی چه مواردی شامل گارانتی نمیشود
در ایران مواردی که شامل گارانتی نمیشود، ضربه به ساعت، خط و خش، شکست شیشه، بند چرم، ضدآبی و مواردی که به صورت مصنوعی و با بی احتیاطی مشتری اتفاق افتاده باشد، شامل گارانتی نخواهد شد و مربوط به خدمات پس از فروش میشود که بابت رفع این مشکلات هزینه ای مجزا از مشتری دریافت خواهد شد. البته در برخی برندها مانند خانواده جی شاک کاسیو ، آیس واچ و … ضدآبی نیز شامل گارانتی میشود. چرا که این برندها برای این امر ساخته شده است. این مورد را نیز در نظر داشته باشید که تمام ساعت های اورجینال در حد شستن دست یا پاشیدگی آب روی ساعت ضدآب هستند.

گارانتی ساعت های غیراصل و کپی

در برندهای ساعت اورجینال، این شرکت واردکننده آن برند است که گارانتی ساعت را تعیین و مکتوب کرده و مشکلات پیش آمده را برطرف میکند. فروشنده یا نمایندگی آن برند درباره گارانتی ساعت هیچ دخالتی نخواهد داشت. اما در ساعت های غیر اصل و کپی، این فروشنده است که گارانتی ساعت را متقبل میشود و چون شرکت معتبر و واحدی برای وارد کردن ساعت های غیر اصل به ایران وجود ندارد، لذا گارانتی آنها نیز از نظر فعالان این صنعت در 99% موارد معتبر نمیباشد. در خرید ساعت غیراصل یا کپی فقط باید بتوانید به فروشنده اعتماد داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت تخصصی مجله ساعت سعی کردیم تا بدانیم گارانتی ساعت مچی چیست ؟ و شامل چه مواردی میشود؟ همچنین شرایط استفاده از آن چگونه بوده و در نهایت گارانتی ساعت مچی شامل چه مواردی میشود و چه مواردی نمیشود؟ از تجربه خود در استفاده از گارانتی ساعت خریداری شده در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا