آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

کارایی و تنظیمات ساعت کاسیو مدل DW-291H-1AVDF

در این ویدئوی آموزشی از مجله ساعت میخواهیم با یک ساعت با کیفیت با قابلیت های زیاد و از همه مهمتر یک ساعت به صرفه از برند کاسیو آشنا شویم. در این قسمت میخواهیم در مورد کارایی و تنظیم ساعت کاسیو مدل DW-291H-1AVDF آشنا شویم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کارایی ساعت کاسیو مدل DW-291H-1AVDF

این ساعت که با ظاهری ساده و البته نوستالژی از قابلیت های مطمئن و کاربردی برخوردار است. از مهمترین آنها میتوان نور پس زمینه LED، ساعت جهانی، کرنومتر، تایمر، زنگ هشدار و از همه جذاب تر آنها عمر باتری 10 ساله آن اشاره کرد. طراحی مقاوم و زیبای بدنه و همچنین قیمت مناسب در کنار این قابلیت ها، یکی از نقاط قوت این ساعت است که سبب شده تا یکی از نمونه های پرفروش کاسیو باشد. در ادامه به تنظیمات آسان این مدل میپردازیم.

تنظیمات ساعت کاسیو مدل DW-291H-1AVDF

برای تنظیمات این ساعت باید ابتدا دکمه ی adjust را چند ثانیه نگه داریم. به محض آنکه ساعت شروع به چشمک زدن کرد، با استفاده از دکمه ی mode در بین اجزای قابل تنظیم مانند تنظیم شهر، تاریخ، ساعت و زمان، تنظیم 24 ساعته، ایام هفته و … جا به جا میشویم و بعد از آن با استفاده از دو دکمه ی قرار داده شده در سمت راست ساعت، هر کدام از تنظیم ها را ست میکنیم. در انتها و برای ذخیزه سازی تنظیمات، باید یکبار دکمه ی adjust را فشار دهیم تا تنظیمات ذخیره شود.

جمع بندی

در این آموزش و ویدئو با کارایی و تنظیم ساعت کاسیو مدل DW-291H-1AVDF آشنا شدیم که امیدواریم مورد استفاده و توجه شما قرار گرفته باشد. شما نیز تجربیات خود در استفاده از ساعت های کاسیو را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. اگر سوالی یا ابهامی برای شما باقی مانده است، خوشحال میشویم تا آن را نیز با بقیه به اشتراک بگذارید تا نکات و سوال دیگر عزیزان نیز پاسخ داده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا