آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

معرفی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-200

ساعت جی شاک مدل GA-200

در دیگر آموزش جذاب مجله ساعت به معرفی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-200 میپردازیم. این مدل از ساعت جی شاک را باید از جمله نمونه های ضد ضربه و خاص این برند دانست. با توجه به قابلیت های نسبتا زیادی که دارد، بر آن شدیم تا یک آموزش کاربردی را برای کاربران عزیز تهیه نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی قابلیت ساعت جی شاک مدل GA-200

این ساعت یکی از پر قابلیت ترین نمونه ها میباشد که فراتر از یک ساعت مچی برای شما عمل میکند. اگر بخواهیم به این موارد اشاره کنیم باید؛ آلارم, تاریخ شمار, تایمر معکوس, تقویم تمام خودکار و هوشمند تا سال 2099, قابلیت ضد مغناطیسی, قابلیت نمایش 24 ساعته, کرنومتر(کرنوگراف), نور پس زمینه را نام برد.

از دیگر عواملی که سبب زیبایی در ساعت های سری GA-200 جی شاک شده است، انواع آن در مدلهای مختلف میباشد. رنگ های بدنه رزگلد، نقره ای و مشکی کامل میتواند هر سلیقه ای را پوشش دهد.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-200

بر خلاف ظاهر ساعت، این مدل از تنظیمات راحتی برخوردار است. فقط کافیست همانند تنظیم دیگر مدلهای این برند که در سری مقالات و آموزشهای تنظیم جی شاک به آنها پرداختیم، عمل کنیم. ابتدا دکمه ی adjust را نگه داشته تا چشمک زن بخش دیجیتالی ساعت فعال شود. با اسفاده از دکمه ی mode میتوانید بین المان های مختلف که در بخش قبل به آنها اشاره کردیم، جا به جا شویم و توسط دکمه های forward و reverse آن بخش را تنظیم کنیم. به همین راحتی!

حالا برای ذخیره ی تنظیمات اعمال شده کافی است که یک بار دکمه ی adjust را فشار دهید تا تنظیمات به صورت اتوماتیک اعمال شود.

جمع بندی

در این مقاله نیز به معرفی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-200 پرداختیم. امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در بخش کامنت ها نظرات خود در مورد ساعت جی شاک را با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا