اخبارتمام مطالبمقالات

معرفی نازک ترین ساعت دنیا

بررسی باریک ترین ساعت جهان به نام RM UP-01 Ferrari

در این مقاله میخواهیم به معرفی و بررسی یک ساعت خاص که لقب نازک یا باریک ترین ساعت دنیا را به خود اختصاص داده است، صحبت کنیم. ساعت ریچارد میل Richard Mille مدل RM UP-01 Ferrari که قطعا یک رکورد جدید را به نام خود ثبت کرده است. چند وقت پیش بود که برند بولگاری از ساعت باریک خود رونمایی کرد که ضخامت 1/80 میلیمتری داشت. اما حالا این برند ریچاردمیل است که با ارائه ساعت خود با ضخامت 1/75 میلیمتر، رکورددار این بخش از دنیای ساعت مچی به حساب می آید. اگر میخواهید درباره باریک ترین ساعت جهان بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله از سایت تخصصی مجله ساعت با ما همراه باشید.

بررسی جزئیات ریچاردمیل RM UP-01 Ferrari نازک ترین ساعت دنیا

بدنه ساعت

richard mille rm up-01 ferrari
جنس بدنه این ساعت سوئیسی از تیتانیوم ساخته شده که روی یک ورقه نوار نازک تیتانیومی برای مقاومت بالا سوار شده است. ظرافت آن را در تصویر بالا مشاهده میکنید که اجزای ساعت با چه دقتی در کنار هم قرار گرفته اند. پایه صفحه و پل های ساخته شده از تیتانیوم، بسیار مقاوم در برابر خوردگی و به طور قابل توجهی سفت و سخت که به چرخ دنده امکان میدهد بدون زحمت کار کند. به صورت تفکیک شده میتوان گفت که 90% از تیتانیوم درجه 5، 6% آلومینیوم و 4% وانادیوم ساخته شده است.

موتور باریک ترین ساعت جهان

موتور ساعت ریچاردمیل rm up-01 ferrari
موتور این ساعت خاص توسط کمپانی Audemars Piguet و Papi ساخته شده است. کالیبر RMUP-01 با عملکرد ساعت و دقیقه با حرکت سیم پیچ فوق تخت است که حاصل کار چندین ساله، ده ها نمونه اولیه و بیش از 6000 ساعت توسعه و آزمایش آزمایشگاهی میباشد. این ساعت میتواند انرژی را تا حدود 45 ساعت ذخیره کند.

این ساعت تنها در تعداد 150 عدد ساخته شده و مخصوص برند فراری میباشد. توجه داشته باشید که تعداد ساعت هایی که در طول تاریخ ساعت سازی با این قیمت عرضه شده اند، از انگشتان یک دست هم کمتر است.

مشخصات و قیمت ساعت richard mille rm up-01 ferrari

سایز این ساعت جذاب 51 در 39 در 1/75 میلیمتر بوده و قیمت آن نیز 1/800/000 دلار معادل حدودا 64 میلیارد تومان میباشد. نظر شما درباره ساعت ریچاردمیل مدل RM UP-01 Ferrari چیست؟ در بخش کامنت ها برای ما بنویسید.

باریک ترین ساعت دنیا
richard mille rm up-01 ferrari

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا