آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-2000-5ADR

در این ویدئوی آموزشی در سایت مجله ساعت میخواهیم با یکی دیگر از حرفه ای ترین ساعت های جی شاک یعنی کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-2000-5ADR آشنا شویم. این ساعت با طراحی زیبا که در رنگبندی مختلفی مانند دیگر نمونه های جی شاک به بازار عرضه شده است، در مدت زمان کوتاه یک فروش بسیار عالی را تجربه کرده است. در ادامه ی این آموزش کاربردی با ما همراه باشید.

قابلیت های ساعت جی شاک مدل GA-2000-5ADR

از جمله مهمترین کارایی که این ساعت در اختیار شما میگذارد، هسته ی مرکزی کربن آن است که آن را در برابر ضربه نسبت به دیگر مدلهای جی شاک قوی تر کرده است. 5 آلارم روزانه، تاریخ شمار به صورت کامل و خودکار، تایمر معکوس، ساعت جهانی با 48 شهر مختلف در دنیا، عقربه های شب تاب، قابلیت ضد مغناطیس، قابلیت نمایش 24 ساعته، کرنومتر و نور پس زمینه که از مهمترین قابلیت های این ساعت میباشد. در بخش بعد به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید هر کدام از این قابلیت ها ها را به راحتی هر چه تمام تر تنظیم بفرمایید.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-2000-5ADR

مطابق دیگر نمونه های جی شاک که در آموزش های دیگر مجله ساعت به آنها پرداختیم، برای تنظیم این نمونه هم باید ابتدا دکمه ی adjust را چند ثانیه نگه داشته تا روی تنظیمات بخش های مختلف ساعت از جمله شهر مورد نظر، قابلیت 24 ساعته، ساعت و زمان و … که در بخش قبل به آنها اشاره کردیم، قرار بگیرد. توسط دکمه ی mode میتوان بین موارد گفته شده در قابلیت های ساعت جی شاک مدل GA-2000-5ADR جا به جا شد و به وسیله ی دو دکمه قرار داده شده در سمت راست ساعت، هر بخش را تنظیم میکنیم. در نهایت وقتی تنظیمات به پایان رسید، یکبار دکمه ی adjust را فشار میدهیم تا تنظیمات اعمال شده ذخیره شود.

جمع بندی

در این مطلب و ویدئو با قابلیت ها و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-2000-5ADR آشنا شدیم که یکی از دغدغه های مشتریان و مصرف کنندگان این ساعت میباشد. امیدواریم این آموزش نیز مانند دیگر مطالب آموزشی نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در بخش کامنتها تجربه ی خود از استفاده از ساعت های جی شاک را با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا