تمام مطالبمقالات

لیست برندهای ساعت مچی ژاپنی

بهترین برند ساعت مچی ساخت ژاپن

از بزرگ ترین تولید کنندگان صنعت ساعت، کشور ژاپن است که با دارا بودن چند شرکت بزرگ ساعت سازی معروف و بنام توانسته سهم بزرگی از این بازار را از آن خود کند. در این مطلب از مجله ساعت قصد داریم تا با لیست 4 مدل از بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنی و معرفی ساعت سیکو ، کاسیو ، سیتیزن و اورینت در خدمت شما باشیم. قطعا با تمام این 4 برند آشنایی دارید یا حداقل چند بار، نام آنها به گوش شما خورده باشد. در ادامه با ما همراه باشیدتا مختصری در مورد آنها اطلاعات مفید کسب کنیم.

بررسی بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنی

قبل از معرفی مدلها، به این نکته باید اشاره کرد که ژاپن در کنار ساخت ساعت، مهارت بالایی در تولید موتور ساعت نیز دارد که در مقاله ی “انواع موتور ساعت مچی” میتوانید با آنها بیشتر آشنا شوید.

معرفی ساعت مچی سیکو(SEIKO)

بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنیمعرفی ساعت مچی سیکواولین برندی که میتواند در لیست بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنی قرار بگیرد، قطعا سیکو خواهد بود. سیکو با پیشینه ای حدود به یک قرن و نیم از بزرگترین برندهای ژاپن و دنیا میباشد. سیکو فعالیت خود را در سال 1881 میلادی به عنوان یک جواهرفروش آغاز کرد و در سال 1892 به طور حرفه ای به بحث ساعت سازی وارد شد. ساخت اولین ساعت مچی ژاپنی، اولین ساعت کرنوگراف و اولین ساعت کوارتز جهان، عناوینی است که متعلق به برند سیکو میباشند. القاب مختلف ساعت های سیکو اعم از Tumle، Turtle، Tuna، Sumo، Samurai از برجسته ترین نمونه های سیکو هستند.

معرفی ساعت مچی کاسیو(CASIO)

بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنیمعرفی ساعت کاسیودومین مرتبه از لیست بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنی به کاسیو تعلق میگیرد. در مقاله ی “درباره تاریخچه ی برند کاسیو“، به شکل کاملتری در مورد این کمپانی صحبت کرده ایم. اما اگر بخواهیم در اینجا نیز خلاصه وار اشاره ای به بزرگی این برند داشته باشیم، باید گفت که قدرت کاسیو با اعتبار زیربرندهای قدرتمند آن تکمیل تر میشود. زیربرندهایی متشکل از انواع ساعت جی شاک، پروترک، بیبی جی، ادیفایس و … از زیرمجموعه های بنام کاسیو هستند که هرکدام به نوعی سهم بزرگی از ساعت های جهان را در اختیار خود دارند.

معرفی ساعت مچی سیتیزن(CITIZEN)

بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنیمعرفی ساعت مچی سیتیزناز جذاب ترین ساعت های دنیا میتوان سیتیزن را نام برد. تولید موتور ساعت از بارزترین مهارتهایی است که سیتیزن را به بزرگترین های دنیا در این رسته قرار داده است. فعالیت سیتیزن از سال 1918 میلادی شروع شد تا تحولی دیگر در این صنعت اتفاق بیفتد. اولین اختراع سیتیزن ساعت آنالوگ نوری با تکنولوژی الکترونیکی یا کوارتز بود که امروزه به نام ECO-DRIVE میشناسیم که همین امر سبب محبوبیت این برند حتی در بین دیگر برندهای ساعت سازی میباشد.

معرفی ساعت اورینت(ORIENT)

بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنیمعرفی ساعت مچی اورینتسال 1950 میلادی، سالی بود که یک برند ژاپنی دیگر متولد شد. اورینت در حال حاضر متعلق به Seiko Group میباشد. بزرگترین سازنده ی ساعت مکانیکی لقبی است که اورینت از آن خود کرده است. موتورهای مکانیکی از جمله موتورهایی است که قیمت نسبتا بالاتری نسبت به دیگر انواع موتور دارند، اما ساعت های مکانیکی اورینت از قیمت مناسبی برخوردارند.

جمع بندی

به پایان رسیدیم. در این مقاله با لیست بهترین برندهای ساعت مچی ژاپنی آشنا شدیم تا یک اطلاعات بیشتر از دنیای ساعت های مچی داشته باشیم. امیدواریم این مطلب نیز مانند دیگر مطالب سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشد و همچنین با نظرات سازنده خود ما را در بهبود کیفیت مقالات یاری بفرمایید. تجربه ی خود را از ساعت های ژاپنی که تا حالا استفاده کرده اید را با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا