آموزشتمام مطالب

کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-400GB-1A9DR

در یکی دیگر از مقالات و ویدئوهای آموزشی مجله تخصصی ساعت میخواهیم در مورد یکی از حرفه ای ترین ساعت های جی شاک صحبت کنیم. در این مطلب میخواهیم با کارایی و نحوه ی تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-400 که این مدل از سری ساعت های اسپرت با بدنه ای مقاوم در برابر ضربه و آب میباشد. ساعت جی شاک مدل GA-400GB-1A9DR که در اینجا میخواهیم با تنظیمات آن در خدمت شما باشیم، از قابلیت های جذابی نیز برخوردار است که پیشنهاد میکنیم در ادامه با مجله تخصصی ساعت همراه باشید.

قابلیت ساعت جی شاک مدل GA-400

از مهمترین قابلیت های این ساعت میتوان در مورد آلارم آن که از قابلیت اسنوز یا تکرار برخوردار است صحبت کنیم. از دیگر کارایی های ساعت مچی جی شاک مدل GA-400-1A9DR باید به تاریخ شمار، تایمر معکوس، حالت هواپیما، نمایش دو تایم هم زمان، شب نما، قابلیت ضد مغناطیس، قابلیت نمایش 24 ساعته، کرنومتر، نشانگر میزان شارژ باتری و نور پس زمینه ی جذاب آن اشاره کرد. ساعت جهانی یکی دیگر از قابلیت های این ساعت مانند دیگر مدل های جی شاک میباشد که بسیار کاربردی خواهد بود. در ادامه با تنظیم این ساعت با شما خواهیم بود.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-400

تنظیم این ساعت بسیار آسان بوده و کافیست سینتکس یا الگوی تنظیمات آن را یاد بگیرید تا بتوانید بخش های مختلف آن که هر کدام وظیفه ای را برعهده دارند را تنظیم و ست کنید. به بررسی و تنظیمات این ساعت میپردازیم. برای تنظیم آن ابتذا دکمه ی adjust را چند ثانیه نگه میداریم. کمی متفاوت ار دیگر نمونه های جی شاک میباشد که این ساعت با کرون یا اسکرول خود تنظیم میشود. برای هماهنگی شهر یعنی گذاشتن آن روی تهران کافی است کرون را بچرخانیم تا شهر تهران را نمایش دهد. با زدن دکمه ی mode میتوانیم برای تنظیم اجزای مختلف ساعت اقدام کنیم و آن را با کرون یا اسکرول تنظیم کنیم.

در تنظیم ساعت و دقیقه در این ساعت، همانطور که گفتیم کمی با دیگر ساعت های جی شاک متفاوت است و ساعت شمار و دقیقه ی آن را باید با همان اسکرول تنظیم کرد. به همین سادگی با دکمه ی mode بین اجزا جابجا شده و با اسکرول ساعت آن بخش را تنظیم کنید. در انتها کافیست دکمه ی adjust را یکبار فشار دهید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

سعی ما بر این است تا با آموزش مختصر و البته مفید یادگیری تنظیم  ساعت خود را به راحتی فرا بگیرید. در این آموزش با کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-400 که از خاص ترین ساعت های جی شاک است، آشنا شدیم. امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید. اگر سوال یا نکته ای دارید، خوشحال میشویم آن را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا