تاریخچه برندهاتمام مطالبمقالات

درباره تاریخچه برند کاسیو

کمتر کسی است که برند پرافتخار و بزرگ کاسیو را نشناسد. همگان این برند را با ماشین حساب های منحصر به فرد و اصطلاحا مهندسی آن به یاد دارند. کاسیو یک شرکت ژاپنی است که در حوزه ی تولید انواع ماشین حساب، دوربین های فیلمبرداری و دیجیتال، پرینتر، تلفن همراه، ساعت کاسیو و … فعالیت دارد. در این بخش از مقالات مجله ساعت میخواهیم درباره تاریخچه برند کاسیو صحبت کنیم. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

مختصری بر تاریخچه برند کاسیو

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، اصالت برند کاسیو مربوط به کشور ژاپن میباشد. کاسیو در سال 1946 میلادی توسط مهندس تادائو کاشیو در توکیو راه اندازی شد. قدرت و زیبایی از اصول کاری طراحان و سازندگان کاسیو به حساب می آید. کاسیو که در تولید انواع محصولات شخصی و اداری از مهارت بالایی برخوردار است، با چندی از محصولات این برند در ادامه آشنا میشویم.

محصولات کاسیو

کاسیو برندی است که میتواند در چندین حوزه فعالیت مستقیم و البته با کیفیت داشته باشد. مهر تایید این حرف نیز مراکز فروش و مشتریان بالقوه آن در سرتاسر جهان حتی آمریکا است. اولین محصول کاسیو انگشتری بود که سیگار روی آن قرار میگرفت. محصولات این برند شامل ساعت مچی ، دوربین، پرینتر، تلفن همراه و رومیزی، آلات موسیقی و … است که مهمترین آنها را نام بردیم. در این بخش مختصری درباره ساعت مچی کاسیو که از مهمترین محصولات این برند است و به نوعی سبب بزرگی آن در جهان شده است، میپردازیم.

ساعت مچی کاسیو

درباره برند کاسیو

این محصول که امروزه از طرفداران بیشتری در جهان بهره میبرد، از محصولات خاص کاسیو است. ساعت کاسیو خود نیز چندین زیربرند پرقدرت دارد که خود آنها نیز یک برند مستقل محسوب میشوند. زیربرندهایی مانند ساعت جی شاک(با تنظیم ساعت جی شاک آشنا شوید)، ساعت ادیفایس، ساعت پروترک، ساعت بیبی جی و ساعت سری SHEEN از زیر مجموعه های کاسیو میباشند. از پر طرفدارترین آنها ابتدا جی شاک و بعد پروترک است.

اولین ساعت برند کاسیو که در سال 1974 ساخته شده بود، مدل DW-5000C بود که از تاریخ شمار، نمایش سال و روز برخوردار بود. کاسیو جی شاک در سال 1983 میلادی تاسیس شد تا تحولی در ساخت ساعت های ضد ضربه اتفاق بیفتد. ساعت هایی که در برابر ضربه و عمق بالای آب از استحکام بسیار بالایی بهره میبرند. تولید ساعت جی شاک سبب شد تا کاسیو به شهرت بالایی در ساخت ساعت دیجیتال برسد.( تفاوت ساعت آنالوگ و دیجیتال ) ساعت های جی شاک امروزه مورد توجه افراد ورزشکار میباشد که میتوان از آنها نیز به عنوان روزمره نیز استفاده کرد.

جمع بندی

به پایان یکی دیگر از مقالات مجله تخصصی ساعت رسیدیم. در این مطلب مختصری درباره تاریخچه برند کاسیو صحبت کردیم. اما بدانید که کاسیو تاریخچه ای فراتر از اینها با پیشینه ای پر از فراز و نشیب های داشت که در اینجا به مهمترین دستاوردهای آن اشاره کردیم. همچنین سری ویدئوهای مختلف ساعت های جی شاک را میتوانید از کانال آپارات مشاهده بفرمایید. امیدواریم که مورد توجه شما قرار گرفته باشد و خوشحال میشویم تا تجربه ی خود از ساعت های کاسیو را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا