آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-110-1ADR

در سری آموزش های مجله تخصصی ساعت میخواهیم با کارایی و نحوه تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-110-1ADR بپردازیم. این ساعت یکی از پرکاربردترین ساعت ها از نظر استفاده ی مکانی میباشد. چرا که مانند دیگر ساعت های جی شاک از بدنه ای مقاوم در برابر ضربه و آب برخوردار است. در ادامه میخواهیم با قابلیت ها و نحوه تنظیم آن در خدمت شما باشیم.

کارایی ساعت جی شاک مدل GA-110-1ADR

ساعت جی شاک مدل GA-110-1ADR همانند دیگر نمونه های این برند، از آپشن های عمومی منحصر به فردی برخوردار است که در تمام لحظات استفاده از این ساعت به کار مشتریان در موقعیت های مختلف آمده است. از جمله ی این کارایی ها میتوان به تاریخ شمار کامل آن که شامل روز/ماه/سال میباشد اشاره کرد. زنگ هشدار نیز یکی از قابلیت های جدانشدنی جی شاک میباشد. یکی از قابلیت های جذاب این ساعت ضدمغناطیس بودن آن است که در یک مقاله ی جداگانه به توضیح آن نیز خواهیم پرداخت. قابلیت نمایش 24 ساعته، کرنومتر، نمایش ایام هفته و نور پس زمینه از دیگر قابلیت ها و امکانات این ساعت است.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-110-1ADR

همانطور که در آموزش های قبل گفتیم، تنظیمات جی شاک معمولا از یک قاعده پیروی میکنند که آن قاعده برای تنظیمات را در ادامه اشاره میکنیم. البته این روش برای اکثر ساعت های جی شاک میباشد و در یک سری ساعت های خاص با قابلیت های حرفه ای تر از این برند، با کمی تفاوت روبرو خواهید شد، مانند تنظیم ساعت جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR که از حرفه ای ترین های این برند ژاپنی است.

این قاعده در این ساعت کاربرد دارد، به این صورت که برای تنظیم ساعت ابتدا دکمه ی adjust را چند ثانیه نگه داشته و با چشمک زدن اولین المان ساعت آن را رها میکنیم. با دکمه ی mode به هر بخش قابل تنظیم ساعت می رویم و با دکمه های reverse و forward که در سمت راست ساعت قرار دارد، آن بخش را تنظیم میکنیم. با اتمام تنظیمات و جهت ذخیره سازی آن باید یک باز دکمه ی adjust را بزنیم تا تنظیمات ست شود. به همین راحتی!

در دیگر ویدئوهای آموزشی مجله ساعت به بررسی کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-110-1ADR پرداختیم. امیدواریم با این آموزش به سوالات شما پاسخ داده باشیم. اگر سوالی یا نظری دارید، خوشحال میشویم تا آن را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا