آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-1000-1ADR

در یکی دیگر از آموزش های مجله تخصصی ساعت با تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-1000-1ADR که یکی از جذاب ترین و از جمله مقاوم ترین ساعت های جی شاک میباشد، در خدمت شما همراهان عزیز خواهیم بود. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

قابلیت ساعت جی شاک مدل GA-1000-1ADR

از مهمترین کارایی ها و قابلیت های این ساعت میتوان به بدنه ی ضدضربه ی آن اشاره کرد که به جرات میتوان گفت از مقاومت بالایی برخوردار میباشد. همچنین در برابر آب نیز تا فشار 20 بار تحمل دارد، بدین معنی که میتوان برای شنای عمیق و غواصی های سطحی از آن بهره برد. از آپشن های عمومی این ساعت باید کرنومتر، تایمر، ساعت جهانی، زنگ هشدار، نور و روشنایی پش زمینه با نشانگر های شب نما را نام برد. در کنار این موارد ساعت جی شاک مدل GA-1000-1ADR دارای دو امکان دیگر و متفاوت نسبت به دیگر مدل های جی شاک میباشد که عبارتند از: قطب نما و دماسنج. قطب نمای آن توسط دکمه ی compass به صورت آنالوگ-دیجیتال کار میکند.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-1000-1ADR

برای تنظیم این ساعت ابتدا دکمه ی adjust را چند ثانیه نگه میداریم تا موقعی که اولین بخش آن که شهر میباشد، شروع به چشمک زدن کند. با استفاده از دکمه های قرار داده شده در سمت راست ساعت که در راستای عدد 2 و 4 واقع شده اند، نقش جلو و عقب تنظیمات را ایفا میکنند. یعنی با دکمه ی بالایی به عقب و با دکمه ی پایینی به جلو میرویم. با زدن هر بار دکمه ی mode به بخش های دیگر قابل تنظیم ساعت مانند ساعت/دقیقه/ثانیه، تاریخ، صدای دکمه ها، ایام هفته، نمایش 24 ساعته و … می رویم و آنها را با همان دو دکمه ی سمت راست ساعت نیز تنظیم میکنیم. در انتها و بعد از اتمام تنظیمات، برای ذخیره سازی، دکمه ی adjust را یک بار فشار میدهیم تا به طور اتوماتیک تنظیمات انجام شده، اعمال شود.

سخن پایانی:

ممنونیم که وقت گرانبهای خود را برای مطتاعه ی این آموزش در اختیار ما قرار دادید. در این ویدئو با کارایی و نحوه تنظیم ساعت جی شاک مدل GA-1000-1ADR آشنا شدیم. با نظرات خود در بخش کامنت ها تجربه ی خود از استفاده ی ساعت های جی شاک با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا