تمام مطالبمقالات

بهترین ساعت های هوشمند

راهنمای خرید ساعت هوشمند

در دیگر مقالات سایت مجله ساعت می رسیم به یکی از پرطرفدارترین نمونه ساعت های مچی که استفاده ای همه منظوره داشته و میتوان در هر موقعیتی از آنها استفاده کرد. در اینجا میخواهیم با بررسی چند مدل از بهترین و حرفه ای ترین ساعت های هوشمند جهان ، یک راهنمای جامع خرید ساعت هوشمند را برای شما فراهم کنیم. یک اسمارت واچ یا ساعت هوشمند از قابلیت های فراتر از یک ساعت معمولی برخوردار است که در ادامه ی این مقاله به چند مدل از آنها خواهیم پرداخت تا شناختی نسبت به آنها داشته باشیم.

راهنمای خرید بهترین ساعت مچی هوشمند

اپل واچ سری 5

اپل واچ سری 5 از بهترین ساعت های هوشمندقطعا همه ی شما با محصولات شرکت اپل آشنا هستید. ساعت اپل واچ یکی از حرفه ای ترین ساعت های هوشمند در جهان میباشد که رتبه ی یک این لیست را به خود اختصاص میدهد. یکی از قابلیت هایی که به این سری اضافه شده است، نمایشگر همیشه روشن آن است که با استفاده از تکنولوژی refresh rate متغیر، زمانیکه از ساعت استفاده نمیکنید، یک بار در هر ثانیه آپدیت شده و در هنگام بهره بردن از ساعت این عدد به 60 مرتبه آپدیت در هر ثانیه نیز میرسد.

این ساعت نسبتا با مدلهای سری قبل اپل واچ تفاوت آنچنانی نداشته است. 40 و 44 میلیمتر ابعاد تولید شده این ساعت است که سلیقه های مختلف را از نظر اندازه قاب در بر میگیرد. WATCH OS نیز سیستم عامل پر سرعت این ساعت است که یک تجربه ی کاربری بی نظیر را ایجاد کرده است. حافظه ی 32 گیگابایتی  و سنسورهای سرعت سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، محاسبه گر ضربان قلب و فشارسنج از دیگر قابلیت های این ساعت جذاب و لوکس میباشد.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2این ساعت جذاب از برند پرطرفدار سامسونگ نیز توانسته جزو بهترین ساعت های هوشمند از زمان تولید خود قرار بگیرد. نمایشگر SUPER AMOLED و تمام لمسی یک امتیاز مثبت و کاربرپسند است که در این ساعت به چشم میخورد. همانطور که احتمالا در جریان هستید، ساعت های هوشمند سامسونگ دارای سیستم عامل اختصاصی خود بوده و اندروید نمیباشند. تایزن است که به عنوان یک سیستم عامل قدرتمند روی این ساعت ها سوار شده است.

این ساعت با اندروید نسخه ی 5 به بالا، آیفون 5 و ios 9 به بالا نیز سازگار است. همچنین حافظه ی ذخیره 4 گیگابایتی در کنار سنسور سرعت سنج، ژیروسکوپ، اندازه گیری نور محیط، محاسبه ضربان قلب و فشارسنج، آن را کمی به اپل واچ سری 5 نزدیک کرده است.

شیائومی amazfit stratos

شیائومی amazfitیکی دیگر از بهترین و حرفه ای ترین ساعت های هوشمند در دنیا که سر و صدای زیادی را نیز در دنیای موبایل دارد، ساعت شیائومی مدل amazfit stratos است. پلی کربونات تقویت شده در ساخت این ساعت، تفاوتها را به رخ میکشد. قاب ساعت نیز از سرامیک ساخته شده تا از مقاومت بالایی بهره مند شود. دکمه ها و محل شارژ نیز از استیل نوع 316 است که در مقاله ی انواع استیل ساعت مچی میتوانید در مورد آن بیشتر بدانید. صفحه نمایش 1.34 اینچی با رزولوشن 320*300 px نیز میتواند یک کیفیت خوب را برای شما به ارمغان بیاورد.

از جذاب ترین قابلیت های ساعت شیائومی amazfit stratos ، ثبت اطلاعات ورزشی است. شنا، دویدن(در فضای بسته و باز)، پیاده روی، دوچرخه سواری در فضای بسته و باز، کوهنوردی و … را تشخیص میدهد و اطلاعات هر کدام را به صورت مجزا ثبت میکند. باتری 280 میلی آمپر ساعتی حدودا بین 5 تا 11 روز پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

4 گیگابایت فضای داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات، پشتیبانی از GPS، پایش وضعیت خواب و ضد آب تا فشار 5 بار یا 50 متر از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند است.

گارمین vivoactive 4

ساعت گارمین vivoactive 4پیشنهاد دیگر ما به کسانیکه به دنبال ساعت مچی هوشمند هستند، گارمین vivoactive 4 است. یکی از جذابیت های این ساعت وضوح صفحه نمایش آن در نور آفتاب با وجود آنکه تمام رنگی نیست، میباشد. این مورد نیز سبب عمر بالای باتری ساعت شده است. در کنار قابلیت لمسی ساعت گارمین vivoactive 4 ، دکمه هایی نیز برای انجام کارهایی تعبیه شده است تا به طول عمر صفحه لمسی آن اضافه شود.

نسل 5 ساعت هوشمند فسیل

ساعت هوشمند فسیلقطعا با انواع ساعت فسیل آشنا هستید. ساعت های رسمی و لوکس این برند آمریکایی یک انتخاب هیجان انگیز برای سلیقه های مختلف میباشد. در اینجا نیز با نسل 5 ساعت هوشمند این برند در خدمت شما هستیم. این ساعت یکی از بهترین ساعت های هوشمند بر پایه WEAR OS است. سریعترین دستیار دیجیتالی، عنوان دیگری است که میتوان به این ساعت اختصاص داد. اگر بخواهیم از امکانات دیگر این ساعت بگوییم، میتوان به سنسور پایش ضربان قلب، بررسی وضعیت سلامت و همینطور فعالیت های ورزشی اشاره کرد. همچنین از قیمت مناسب این سری ساعت هوشمند نیز نباید به سادگی عبور کرد.

جمع بندی

در این مطلب خاص از مجله ساعت با یک راهنمای خرید ساعت هوشمند در خدمت شما بودیم که در آن با بهترین و حرفه ای ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار نیز آشنا شدیم. امیدواریم این مطلب برای انجام یک خرید مطمئن برای شما مفید واقع شده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا