تمام مطالبمقالات

تلفظ صحیح نام برندهای ساعت

تلفظ درست اسم برندهای ساعت مچی چگونه است؟

در این مقاله در سایت تخصصی مجله ساعت قصد داریم تا درباره یک موضوع مهم در بین کاربران و طرفداران دنیای ساعت صحبت کنیم. موضوعی که قصد داریم تا به آن اشاره کنیم، تلفظ صحیح نام برندهای ساعت مچی میباشد که امروزه یک بحث مهم به شمار میرود که تلفظ درست اسم برندهای ساعت مچی چگونه است؟ نه فقط در بحث ساعت مچی، بلکه امروزه تلفظ اسامی خاص خارجی جای بحث زیادی را بوجود آورده است. با گذشت زمان و پیشرفت در غلم زبان شناسی، بشر متوجه شد که تلفظ صحیح اسامی خاص خارجی مهم نیست و همانطور که یک نام در یک کشور به صورت مرسوم تلفظ میشود، همان درست است.

اگر بخواهیم در این مورد مثالی را بیاوریم، میتوان به برند تیسوت اشاره کرد. نام تیسوت در ایران به این صورت تلفظ میشود، اما به گفته خود شرکت سوئیسی تیسوت و به طور کلی در زبان سوئیسی، حرف “ت” آخر خوانده نمیشود و درست آن در سوئیس {تیسو} است. به عنوان مثال دیگر میتوان به هابلوت اشاره کرد. در سوئیس مانند تیسوت، “ت” آخر خوانده نشده و هابلو یا هوبلو تلفظ میشود. اما ایرانیان، هابلوت میگویند. در فرانسه نیز “H” اول خوانده نشده و نام هابلوت، اوبلو تلفظ میشود. پس برای برندهای ساعت ساز، تلفظ صحیح نام برندهای ساعت آنها مهم نیست. چون آنها میدانند که شما از دستور زبان متفاوتی برای ادا کردن نام برندها استفاده میکنید.

نتیجه گیری

درست است که نباید به صورت فاحشی نام برندها را اشتباه گفت. منتها مهم آن است که بر اساس دستور زبان کشور خود، نام برندها را به صورت درست و صحیح عنوان کنیم. در نتیجه این مطلب کوتاه میتوان گفت که خود را خیلی درگیر تلفظ صحیح نام برندهای ساعت نکنید. سعی کنید اطلاعات دقیقتری مانند تشخیص ساعت اصل از کپی، تاریخچه برندهای ساعت، اصطلاحات تخصصی ساعت و … بیشتر آشنا شوید. پیشنهاد میکنیم برای دیدن ویدئوهای آموزشی و آنباکس بهترین ساعت های دنیا به کانال آپارات مجله ساعت مراجعه بفرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا