مقالات

بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی کدام است؟

در حال حاضر بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی ها، از برند های معتبر هستند که به خاطر زیبایی و کیفیت و عملکرد بی نقص شان شناخته می شوند. حداقل قیمت این گونه ساعت ها هزار دلار است و بعضی از آن ها قیمت میلیون دلاری دارند. اگر شما قصد خرید چنین ساعت های گران قیمت و لوکسی را دارید، این مقاله مخصوص شما نوشته شده است تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین گزینه های موجود داشته باشید.

Patek Philippe

Patek Philippe

یکی از بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی موجود، مارک Patek Philippe & co است که در کارنامه کاری خود، افتخار ساخت اولین ساعت مچی را دارد. پاتک فیلیپ یکی از محبوب ترین و لوکس ترین برند های دنیا است. یکی از مهم ترین دلایل شهرت این مارک، طراحی های خلاقانه آن است.

Nautilus، Aquanaut،World Time ، Twenty-4 و  Calatravaبرخی از محبوب ترین مدل های این مارک است. بسیاری از شخصیت های معروف دنیا برند پاتک فیلیپ را تایید کرده اند. جالب است بدانید که یکی از ساعت های این شرکت در سال 1999 به قیمت 11 میلیون دلار فروخته شد. این ساعت دارای 24 ویژگی خاص بود و ساخت آن حدود 8 سال طول کشید.

این برند یکی از پیچیده ترین ساعت های دنیا را ساخته است. این ساعتPatek Philippe Caliber 89 نام دارد و 33 ویژگی منحصر به فرد دارد.

بسیاری از سلبریتی های دنیا مانند ملکه ویکتوریا، الن دی جنرس، رابرت داونی جونیور، جان مایر و نیکولا سارکوزی از این برند استفاده می کنند. (برندهای برتر ساعت بین افراد مشهور)

Rolex

Rolex

بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی، نام مارک معروف و تحسین شده رولکس را به یاد می آورد. ساعت های رولکس در بین دیگر برند ها، مشتری بیشتری دارد. ساعت های رولکس دیتونا و رولکس ساب مارینر دو تا از بهترین مدل های این برند است. رولکس تقریبا در هر روز تعداد 2000 ساعت تولید می کند. یکی از تفاوت های این برند با سایر برند ها این است که ساعت های دست دوم این برند نیز مشتری دارد و نسبت به ساعت های دست دوم دیگر برند ها گران قیمت تر است. سلبریتی های معروفی مانند جاستین تیمبرلیک، مارک والبرگ، پل نیومن، اورلاندو بلوم، دیوید بکهام و کانیه وست از این برند ساعت استفاده می کنند.

 Audemars Piguet

 Audemars Piguet

یکی دیگر از بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی، برند Audemars Piguet است. خانواده ای در سال 1875 این برند را تاسیس کردند و هنوز هم فرزندان آن خانواده این مارک را اداره می کنند. این برند جزء قدیمی ترین برند های لوکس دنیا است و مشتریان زیادی دارد. این مارک به خاطر ساخت سری ساعت های AP Royal Oak مشهور است. این برند، تنها برندی است که از فلزاتی غیر از طلا و فولاد ضد زنگ در جدید ترین مجموعه ساعت ورزشی خود استفاده کرده و موفق شده است.

شخصیت های مشهوری مانند جیمز کوردن، تام کروز، لبرون جیمز و آشر از این برند استفاده می کنند.

Vacheron Constantin

Vacheron Constantin

مارک Vacheron Constantin یکی از قدیمی ترین سازندگان ساعت در جهان است که هنوز هم به فعالیت خود دارد ادامه می دهد. این برند یکی از بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی در دنیاست که فعالیت خود را از سال 1755 آغاز کرد. این برند به خاطر ساخت ساعت های باور نکردنی و منحصر به فرد و خلاق، شناخته شده است. همچنین این برند یکی از سازندگان ساعت های ناپلئون بناپارت بوده است.

این برند به دلیل نبوغ فوق العاده ای که در مدل Vacheron Constantin # 57260 نشان داد در سراسر جهان محبوب شد و مورد استقبال قرار گرفت.

ساعت شخصیت های مشهوری مانند مارلون براندو، دونالد ترامپ، کیت باسورث و ریک راس از این برند است.

 TAG Heuer

بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی

این برند که یکی از بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی در دنیاست، تاریخچه جالبی دارد. این برند در ابتدا در سال 1860 در سوئیس با نام Uhren Manufaktur Heuer AG تاسیس شد. پس از آن، گروه TAG این برند ساعت سوئیسی را در سال 1985 خریداری کرد و 14 سال بعد دوباره آن را به شرکت مد فرانسوی که LVMH نام داشت فروخت. معروف ترین مدل این برند، ساعت مربعی شکل نماد موناکو است که در بسیاری از فیلم های هالیوودی نیز نشان داده شده است. TAG Heuer دارای مجموعه ای شگفت انگیز از ساعت های کلاسیک و کرنوگراف های مسابقه ای است. همچنین این برند افتخار این را داشته است که اولین ساعتی باشد که در خارج از زمین در ایستگاه فضایی بین الملل توسط فضانوردان استفاده شد.

افراد مشهوری مانند پاتریک دمپسی، برد پیت، لئوناردو دی کاپریو و باراک اوباما از این برند استفاده می کنند.

Jaeger-LeCoultre

بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی

برند Jaeger-LeCoultre را می توان یکی از بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی دانست. علت محبوبیت و شهرت این برند بیشتر به خاطر طراحی های پیچیده و منحصر به فرد خودش است که آن را تبدیل به ساعتی خاص می کند. این برند موفق به ساخت یکی از کوچک ترین ساعت مچی های دنیا شده است.

شخصیت های مشهوری مانند رابرت داونی جونیور، ژانویه جونز، مت دیمون و ملکه الیزابت دوم دست کم یک مدل از این برند را در مجموعه ساعت های خود دارند.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین و گران ترین مارک ساعت مچی پرداختیم. به همین دلیل سعی کردیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم. شش برند معرفی شده در این مقاله همگی جزء بهترین های دنیا هستند و به عنوان یک برند معتبر و ثابت شده حوزه ساعت سازی شناخته می شوند. امیدواریم که این مقاله شما را در خرید ساعت مچی کمک کرده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا