تمام مطالبمقالات

زیربرندهای کاسیو کدامند؟

خانواده های کاسیو را بیشتر بشناسید...

شاید بارها پیش آمده باشد، از خود پرسیده باشید که زیربرندهای کاسیو کدامند؟ در این مطلب با بررسی خانواده های کاسیو به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت. در مقالات قبلی درباره تاریخچه برند کاسیو صحبت کرده ایم که میتوانید از طریق این لینک آن را نیز مطالعه بفرمایید. اما در اینجا قصد داریم تا بیشتر درباره زیربرندها یا خانواده های این کمپانی دوست داشتنی اطلاعات داشته باشیم. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم کاسیو دارای 5 زیربرند مجزا که هر کدام شرکتی قوی در تولید ساعت مچی برای استفاده های متفاوت است که در ادامه درباره آنها اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.

یک – ساعت های کاسیو

خانواده های کاسیو
خود کاسیو دارای ساعت های مردانه و زنانه با طراحی های مختلف میباشد. از نظر طراحی میتوان به سری استاندارد (ساعت های آنالوگ ) و وینتیج ( ساعت های دیجیتال ) اشاره کرد. این سری از ساعت ها دارای طراحی ساده و اغلب بهترین قیمت های کاسیو را دارند. از نظر متریال کمی از دیگر زیربرندهای خود پایین تر است اما کیفیت آن برای استفاده روزمره با توجه به قیمت اقتصادی پیشنهاد هر فروشگاه ساعت به شمار میرود.

تفاوت ساعت آنالوگ و دیجیتال

در ساعت های استاندارد که اغلب ساعت های آنالوگ هستند، از استیل و چرم طبیعی و همچنین شیشه های معدنی و در نمونه های وینتیج vintage بدنه  و بند از رزین یا سوپر متال با روکش استیل استفاده میشود. دارای شیشه نمیباشند و روی صفحه آنها طلق یا رزین استفاده میشود. ساعت های دیجیتال کاسیو دارای قابلیت های عمومی نظیر تاریخ شمار، کرنومتر، تایمر، نمایش ایام هفته، قابلیت نمایش 24 ساعته، نور پس زمینه، آلارم و … بوده که در نوع خود میتواند نیاز مشتریان عزیز را برآورده کند.

دو – ساعت های جی شاک

خانواده های کاسیو
یکی از بهترین زیربرندهای کاسیو ، جی شاک میباشد. یکی از بهترین ساعت های اسپرت مردانه که در برخی موارد خانم ها نیز میتوانند از نمونه های آن استفاده کنند. ساعت های جی شاک به ساعت های ضد ضربه و ضد آب معروف هستند. به گونه ای که میتوانید به راحتی با آن استخر رفته و شنا کنید. قابلیت هایی که انواع ساعت جی شاک در اختیار شما قرار میدهد، فراتر از امکانات یک ساعت مچی میباشد.

یکی از جدیدترین ساعت های جی شاک، نمونه های هوشمند آن است که با اتصال به اپلیکیشن اختصاصی این خانواده کاسیو ، امکانات حرفه ای تری را در موبایل برای شما فراهم خواهد کرد. از مدلهای هوشمند آن میتوان به سری GBD ، GBX و … اشاره کرد که با صفحه دیجیتال خود و برنامه موبایل یکی از بهترین ساعت های اسپرت در دنیا محسوب میشوند.

سه – ساعت های ادیفایس


یکی از خاص ترین خانواده های کاسیو میتوان به ادیفایس EDIFICE اشاره کرد. نمونه های اسپرت کلاسیک که برای آقایان طراحی شده است. در برخی مدلهای این خانواده، قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل را مشاهده میکنیم که بهترین گزینه برای افرادی است که میخواهند امکانات ساعت های جی شاک را داشته باشند، ولی سبک اسپرت مورد پسند آنها نیست.

در سال های 2020 و 2021 نمونه های جدید ادیفایس به جرات طرفداران این خانواده را بیش از پیش روی نمودار پیشرفت قرار داد. به طور کلی اگر میخواهید یک ساعت با استایل اسپرت کلاسیک خود داشته باشید، نمونه های ادیفایس پیشنهاد مجموعه مجله ساعت برای شما عزیزان خواهد بود.

چهار – ساعت بیبی جی


ساعت های بیبی جی هم یکی از زیربرندهای اسپرت کاسیو برای بانوان به شمار میرود. این خانواده نیز همانند جی شاک بوده با این تفاوت که جی شاک در اکثر مواقع برای آقایان میباشد. همان قابلیت ها را داراست که طراحی های آن نیز نزدیک به ساعت های جی شاک میباشد.

پنج – ساعت شین


ساعت شین هم برای خانم های عزیز میباشد. بیبی جی دارای طراحی اسپرت است که میتوان با تیپ های ورزشی مورد استفاده قرار داد. ساعت های شین اغلب دارای طراحی اسپرت کلاسیک هستند که با تیپ های رسمی و روزمره میتوان استفاده کرد. اغلب دارای قیمت پایین تر نسبت به نمونه های بیبی جی برای هدیه دادن به عزیزانتان میباشد.

شش – ساعت پروترک


ساعت های پروترک PROTREK نیز به ساعت های کوهنوردی معروف است. قابلیت های این ساعت بیشتر برای طبیعت گردان یا کوهنوردانی که به عنوان مثال به یک قطب نما، فشار سنج هوا، دماسنج و … نیازمندند، دارای محبوبیت قابل توجهی میباشند. البته این آپشن ها را نیز میتوان در ساعت های جی شاک نیز مشاهده کرد. اما مکانیزم طراحی زیربرند پروترک کاسیو برای ورزشکاران طبیعت ساخته شده است.

جمع بندی:

زیربرندهای کاسیو دارای موارد زیر هستند:

1- جی شاک: ساعت های اسپرت مردانه

2- ادیفایس: ساعت های اسپرت کلاسیک مردانه

3- بیبی جی: ساعت های اسپرت زنانه

4- شین: ساعت های اسپرت کلاسیک زنانه

5- پروترک: ساعت های کوهنوردی و طبیعت گردی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا