آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR

در این بخش از آموزش های ویدئویی مجله تخصصی ساعت میخواهیم به بررسی یکی از حرفه ای ترین ساعت های برند دوست داشتنی جی شاک بپردازیم. کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR با توجه به قابلیت های فراوانی که دارد، از تنظیمات بخصوصی نیز برخوردار است. اما این به معنای سختی کار با این ساعت نیست و ست کردن آن به راحتی هر چه تمام تر انجام میشود.در ادامه با ما همراه باشید.

کارایی ساعت جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR

این ساعت جزو کامل ترین ساعت های جی شاک میباشد. بدنه ی ضد آب و ضد ضربه ی آن میتواند در برابر هر گونه خطری بهترین مقاومت را داشته باشد. این مدل برای تامین انرژی خود نیازی به تعویض باتری نداشته و میتواند با نور خورشید، نور محیط و حتی نور معمولی شارژ شود. از قابلیت های جذاب این ساعت برای استفاده ی افراد در کشور های واقع در اروپا، شرق و جنوب شرق آسیا و کل آمریکای شمالی است که در این مناطق به صورت اتوماتیک تنظیم میشود و نیازی به تنظیم دستی نمیباشد.

از دیگر کارایی ساعت جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR میتوان به ارتفاع سنج، فشار سنج، دماسنج، عمق سنج و قطب نما اشاره کرد. البته این ساعت آپشن های عمومی که در هر ساعت جی شاک دیده میشود را نیز دارا میباشد که از جمله ی آنها میتوان به کرنومتر، تایمر، آلارم با قابلیت اسنوز، سیگنال، ساعت جهانی، ایام هفته، قابلیت نمایش 24 ساعته و … اشاره کرد. این ساعت را به افراد حرفه ای و طبیعت گرد های ماهر برای مسیریابی بهتر پیشنهاد میکنیم چرا که از تکنولوژی بروز مانند قطب نما، نمایش حالت جزر و مد آب و حالت ماه نیز برخوردار است.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR

برای تنظیم کردن دستی این ساعت ابتدای کار باید دسته کوک آن را بچرخانیم تا از حالت قفل، آزاد شود. بعد از آنکه آزاد شد آن را به سمت بیرون میکشیم. سپس برای تنظیمات ساعت دکمه ی adjust (دکمه ی بالا سمت چپ) را یک بار فشار میدهیم تا روی تنظیم ساعت قرار بگیرد که با چرخش دسته ی کوک میتوان عقربه ها را جلو یا عقب برد تا زمانیکه روی ساعت مد نظر ما قرار بگیرد که بعد از آن، دسته کوک را نگه میداریم. با زدن دکمه ی mode (دکمه ی پایین سمت چپ) ساعت دیجیتال آن را تنظیم میکنیم که این کار نیز باچرخاندن دسته ی کوک انجام میشود.

دوباره با زدن دکمه ی mode میتوانیم تاریخ را تنظیم کنیم که همانند تنظیم ساعت با چرخش دسته ی کوک انجام میشود. با هر بار زدن دکمه ی mode میتوانید ماه و روز تقویم را نیز ست کنید. به همین صورت با زدن دکمه ی mode بین حالت تنظیم هر بخش و قابلیت ساعت جا به جا شده و آن را با دسته کوک تنظیم میکنیم. در پایان و اتمام تنظیمات ساعت، دسته ی کوک را فشار داده و آن را مانند اول قفل میکنیم. به همین راحتی ساعت شما تنظیم شده است.

در این مطلب با نحوه ی تنظیم ساعت جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR آشنا شدیم که واقعا یکی از ساعت های حرفه ای و کمیاب جی شاک است. بار دیگر باید از شما بابت مطالعه و توجه به این مطلب سپاس ویژه داشته باشیم. اگر سوالی یا ابهامی داشتید میتوانید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید، حتما با افتخار پاسخگوی شما هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ممنون. شما میدونین این ساعت رو کجا دارن؟ هر چی تو اینترنت میگردم پیدا نمیکنم. حدود قیمتشم اگه میدونین ممنون میشم بگین.

    1. سلام و احترام. این مدل ساعت با توجه به اینکه از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است، همین موضوع سبب شده تا به تعداد محدود در ایران وجود داشته باشد. حتما فروشگاهی که این ساعت را داشته باشد معرفی خواهیم کرد. با تشکر مجموعه مجله تخصصی ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا