مقالات

چند برند معروف ساعت مچی کدام است؟

یکی از ارزشمند ترین دارایی های انسان زمان است؛ زیرا به سرعت می گذرد و هنگامی که از دستش بدهید، هیچ گاه باز نمی گردد. برای اطلاع از زمان دقیق، می توانید از یک تلفن همراه استفاده کنید؛ اما هیچ یک از گوشی های همراه نمی توانند جایگزین مناسبی برای یک ساعت مچی لوکس و زیبا باشند‌. در ادامه مطلب قصد داریم چند برند معروف ساعت مچی و لوکس دنیا را به شما معرفی کنیم تا با تهیه یکی از آن ها زیبایی بی نظیری را به استایلتان ببخشید و سلیقه و ظرافت خود را به همگان نشان دهید.

  • برند رولکس Rolex

برند رولکس  Rolex

اگر درباره چند برند معروف ساعت مچی در دنیا، از مردم سوال کنید، اغلب نام رولکس را خواهید شنید؛ زیرا یکی از شناخته شده ترین برند ها در سراسر جهان است. استفاده از این برند نشان دهنده قدرت و اعتبار شما است. حتما دلیل قانع کننده ای وجود دارد که در دنیای تکنولوژی، هنوز هم ساعت های رولکس طرفداران بسیار زیادی دارند.

رولکس با سال ها تجربه و دانش، سعی دارد ساعت سوئیسی فوق العاده و با دوامی را به شما عرضه کند که تا سالیان زیادی قابل استفاده باشد. اولین برندی که حق اختراع ساعت های ضد آفتاب را به ثبت رساند، برند رولکس بود. همچنین لازم به ذکر است که این ساعت مورد پسند افراد محبوبی مانند جیمز باند نیز است.

 در گذر زمان، رولکس سعی دارد که با تکنولوژی و مد به سمت جلو حرکت کند و روز به روز مدل های جدیدی را به طرفدارانش ارائه کند. این برند ساعت مچی آن قدر در سراسر دنیا مشهور و شناخته شده است که رقبای بسیار کمی را در سطح خود می بیند. اگر داشتن ظاهر لوکس برایتان اهمیت دارد، در میان چند برند معروف ساعت مچی مختلف، پیشنهاد ما رولکس است.

  • برند امگا Omega

برند امگا Omega

در میان چند برند معروف ساعت مچی که در ادامه مطلب معرفی خواهیم کرد، این برند حدود ۱۷۰ سال است که با ارائه محصولات بی نظیر خود، کلکسیون علاقه مندان به ساعت مچی را زیبا تر کرده است. دلیل شهرت این برند، داشتن عملکرد عالی در شرایط مختلف است. این برند به فضا پرتاب شده، به اعماق دریا سفر کرده و به قطب شمال برده شده است؛ اما هیچ تغییری در عملکردش ایجاد نشده است.

 این برند سویئسی در سال ۱۸۴۸ در یک دهکده بسیار کوچک واقع در سوییس، با نام  لوئیس براندت و فیل تاسیس شد؛ اما در سال ۱۸۹۴ با تولید کالبیر امگا (یک نمونه ساعت موفق این برند) تصمیم گرفتند نام آن را به امگا تغییر دهند. باز آلدرین (فضا نورد مشهور آمریکایی) اولین نفری بود که ساعت امگا را با خود به ماه برد و بعد از او فضانوردان زیادی از امگا استفاده کردند. استفاده از ساعت های این برند، می تواند جذابیت بی نظیری را به استایل شما ببخشند.

  • برند پتک فیلیپ Patek Philippe

برند پتک فیلیپ  Patek Philippe

برند پتک فیلیپ Patek Philippe نیز در کشور سوئیس و در سال ۱۸۳۹ تاسیس شده است و در میان برند های متفاوت جهان، به خلاقیت بی نظیرش مشهور است؛ اما‌ نکته ای که بیش تر توجهات را به خود جلب می کند، این است که تک تک جزئیات ساعت های این برند را افراد ماهر به وسیله دست ساخته اند. این برند بعد از گذشت ۱۷۷ سال فعالیت، همچنان در سطر برند های ساعت مچی دنیا فعالیت دارد و ساعت های بی نظیری را به مشتریان خود ارائه می کند.

  • برند اودمار پیگه Audemars Piguet

برند اودمار پیگه Audemars Piguet

برای معرفی چند برند معروف ساعت مچی ، لازم است به برند اودمار پیگه نیز توجه کنید. این برند را اغلب در دستان افراد مشهور و سرشناس مانند جی زی مشاهده می کنیم (ساعت مچی افراد مشهور). یکی از دلایل بسیار مهم به شهرت رسیدن این برند، به سال ۱۹۷۲ باز می گردد. درست هنگامی که این برند ساعت های بسیار سبک و با دوامی از جنس استنلس استیل را به بازار ارائه کرد و طرفداران بسیار زیادی را برای خود به ارمغان آورد. درست است که این برند در میان چند برند معروف ساعت مچی ای که ذکر کردیم، چندان مشهور نیست؛ اما با استفاده از آن جذابیت و زیبایی بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

 

  • برند هابلوت Hublot

چند برند معروف ساعت مچی

در ادامه معرفی چند برند معروف ساعت مچی ، لازم است به برند هابلوت نیز اشاره کنیم. این برند از ترکیب فلزات، لاستیک، چرم، سرامیک و پارچه، ساعت های بی نظیری می سازد که نمونه اش را در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. سازندگان این برند، با مطالعات بسیار زیاد در این زمینه، توانستند مدل های بی نظیری مانند Rainbow و Paraiba را به بازار عرضه کنند. دلیل شهرت این برند اغلب ارتباط موفقش با ورزش است. هابلوت توسط لیگ های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته است. مخصوصا در جام جهانی فوتبال (سال های 2010 و 2014) بسیار مورد توجه قرار گرفت و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد.

 

  • تگ هویر TAG Heuer

چند برند معروف ساعت مچی

برا معرفی چند برند معروف ساعت مچی لوکس، لازم است به برند تگ هویر نیز اشاره شود. افراد بسیار شناخته شده ای این برند را توصیه کرده اند. تگ هویر به دوام بالای خود مشهور است. یکی از محبوب ترین طراحی های این برند، Aquaracer است که ظاهر بسیار لوکسی دارد و به دلیل دوام بالا و ضد آب بودنش در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر در میان چند برند معروف ساعت مچی ذکر شده، به دنبال نمونه ای برای غواصی هستید، این مورد بسیار مناسب است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا