آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

ساعت کاسیو پروترک مدل PRG-270-1ADR

بررسی و تنظیم ساعت کاسیو پروترک مدل PRG-270-1ADR

در سری مقالات آموزشی تنظیم ساعت میخواهیم به بررسی یک مدل دیگر از نمونه ساعت های حرفه ای برند کاسیو بپردازیم. این بخش را به بررسی و تنظیم ساعت مچی کاسیو پروترک مدل PRG-270-1ADR خواهیم پرداخت که با قابلیت های بی نظیر و طراحی بسیار زیبا میتواند یک گزینه ی عالی برای استفاده در هر شرایطی باشد. با ما در ادامه همراه باشید…

قابلیت ها

از آپشن های عمومی این ساعت میتوان به تاریخ شمار، تایمر شمارش معکوس، آلارم با قابلیت اسنوز، سیگنال، ساعت جهانی، کرنومتر اشاره کرد. در کنار اینها نیز باید به برخی قابلیت های تخصصی نیز از قبیل نمایش زمان طلوع و غروب خورشید، ضبط ارتفاع و فشار هوا، قطب نما، فشار سنج، ارتفاع سنج و دماسنج اشاره کرد.

همچنین این ساعت با توجه به تکنولوژی سولار خود، از باتری بی نیاز بوده و با نور محیط و آفتاب تغذیه میشود. در همین راستا یک خاصیت دیگر این ساعت، پاور سیور یا power saver است که بهتر است آن را روی روشن یا ON قرار دهیم تا در صورت عدم استفاده از ساعت، انرژی آن ذخیره شود.

تنظیم ساعت

اگر به دیگر مطلب آموزش تنظیمات ساعت مراجعه کرده باشید، متوجه خواهید شد که تنظیم سری ساعت های کاسیو جی شاک یا پروترک و همینطور بیبی جی از یک الگوی خاص پیروی میکنند. ساعت مچی کاسیو پروترک مدل PRG-270-1ADR نیز به همین صورت است.

برای تنظیم کافی است تا ابتدا یک بار دکمه ی adjust که در سمت چپ-بالا در راستای عدد 10 قرار دارد را فشار دهید. با زدن این دکمه بخش های مختلف قابل تنظیم ساعت به حالت چشمک زن یا فعال درمی آید. با استفاده از دکمه ی mode که در سمت چپ-پایین در راستای عدد 8 قرار دارد نیز میتوانید بین بخش های مختلفی که قابلیت تنظیم شدن را دارند، جا به جا شوید و با استفاده ی دو دکمه ی دیگر که در سمت راست ساعت و در راستای اعداد 2 و 4 قرار گرفته است، هر بخش را تنظیم کنید.

قطب نمای ساعت نیز با دکمه ی comp (راستای عدد 2) کار میکند که درجه ی شمالی، جنوبی، شرقی و غربی را به صورت دیجیتال نمایش میدهد. فشار سنج نیز با دکمه ی baro (راستای عدد 3) کار میکند که فشار هوا را بر اساس پاسکال یا سانتی گراد و همچنین دمای هوا را به سانتی گراد نمایش میدهد. ارتفاع سنج هم با استفاده از دکمه ی alti (راستای عدد 4)، ارتفاع را نسبت به آب های آزاد نشان خواهد داد.

سخن پایانی

اگر قصد خرید PRG-270-1ADR را دارید، میتوانید برای استفاده در طولانی مدت با قدرت بدنه ی بسیار بالا که از جنس رزین و مقاومت آب تا 100 متر برخوردار است، از آن لذت ببرید. در پایان این مقاله که با بررسی و تنظیم ساعت کاسیو پروترک مدل PRG-270-1ADR یکی از حرفه ای های این برند را یاد گرفتیم، تجربه ی خود از خرید این ساعت را با ما در بخش کامنتها به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا