تاریخچه برندهاتمام مطالب

تاریخچه برند هابلوت

درباره برند هابلوت

این مطلب از سایت تخصصی ساعت را به بررسی تاریخچه برند هابلوت میپردازیم. یک کمپانی قدرتمند در تولید انواع ساعت مچی لوکس که نام آن را زیاد شنیده ایم. اگر میخواهید درباره برند و ساعت مچی هابلوت بیشتر بدانید، پیشنهاد میکنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تاسیس برند هابلوت

درباره برند هابلوتاگر بخواهیم به صورت مختصر درباره تاریخچه برند هابلوت بدانیم، باید گفت که این برند در سال 1980 میلادی توسط کارلو کراکو راه اندازی شد. کارلو کراکو که خود تا سال 1976 در مجموعه ساعت سازی بریل breil فعالیت میکرد، تصمیم گرفت تا برند خود را تاسیس کند. در ابتدای امر کارلو به ساخت بندهای پلاستیکی پرداخت.

کارلو مدیریت شرکت را در سال 2004 به ژان کلود مدیر عامل وقت برند اُمِگا سپرد که در این بازه به بعد کرنومتر های بیگ بنگ هابلوت فروش بی نظیری را تجربه کرد. در سال 2008 میلادی بود که یک شرکت تولید کننده لوازم لوکس به نام LVMH ، برند هابلوت را لز کارلو کراکو خریداری کرد و تا به الان نیز زیرمجموعه ی این کمپانی محسوب میشود.

ساعت مچی هابلوت

ساعت مچی هابلوتهمانطور که احتمالا میدانید، ساعت مچی هابلوت از خاص ترین نمونه ساعت های سوئیسی هستند. از قدیمی ترین و بهترین مدلهای هابلوت میتوان به مدل بیگ بنگ نیز اشاره کرد. ساعت های این کمپانی که اغلب از یک الگوی منحصر به فرد مختص هابلوت پیروی میکنند، طراحی و روانه بازار میشوند. متریال بی نظیری که برندهای سوئیسی در ساعت های خود استفاده میکنند، در کمتر برند با اصالت دیگری دیده میشود. در مقاله ی تاریخچه ساعت های سوئیسی به بررسی اینکه چرا ساعت سوئیسی گران است نیز پرداخته ایم که پیشنهاد میشود مطالعه بفرمایید.

برند هابلوت در عرصه ی ورزش نیز یکی از پیشگامان بوده است. حامی مالی تورنمنت ها و باشگاه های بزرگ فوتبالی زیادی بوده است. به عنوان چند مثال میتوان به منچستر یونایتد، پی اس جی، بایرن مونیخ، یوونتوس و … اشاره کرد. همچنین حامی کالی رویدادهای بزرگ ورزشی همانند جام جهانی 2010، 2014 و 2018 ، جام ملت های اروپا 2008، 2012 و 2016 نیز بوده است. از مبلغان بزرگ هابلوت میتوان مارادونای فقید و اوسین بولت را نام برد. همچنین امروزه هابولت دارای شمار زیادی شعبه و فروشگاه ساعت در سراسر جهان میباشد که نشان از قدرت و جذابیت این برند است.

جمع بندی

در این مطلب ۀموزشی از تاریخچه ساعت ها، مختصری درباره تاریخچه برند و ساعت هابلوت صحبت کردیم. امیدواریم این مطلب بتواند اطلاعاتی هر چند کم در مورد این برند لوکس سوئیسی در اختیار شما گذاشته باشد. نکات و نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا