تاریخچه برندهاتمام مطالب

تاریخچه برند امگا

درباره برند امگا بیشتر بدانید

در این مطلب میخواهیم به بررسی زندگینامه یکی از برجسته ترین و پربار ترین برندهای ساعت سازی سوئیسی بپردازیم. در این قسمت میخواهیم درباره تاریخچه برند امگا که یکی از غولها و بزرگان ساعت سازی در دنیا میباشد که انواع رکورد ها را نیز در اختیار خود دارد، با شما صحبت کنیم. انواع مدل ساعت مچی امگا را خواهیم شناخت و به صورت مختصر و مفید با این کمپانی بزرگ آشنا خواهیم شد.

تاسیس امگا

تاریخچه تاسیس برند امگا

درباره برند امگاتاریخچه برند سوئیسی امگا کمی با دیگر برندها متفاوت است. لوییس برانت شرکت جنرال واچ generale watch را در سال 1848 میلادی راه اندازی کرد. در ادامه همین شرکت در سال 1903 به امگا تبدیل شد. مرکز فعالیت امگا در شهر بیل بین سوئیس قرار دارد که این برند را میتوان یکی از زیرمجموعه های گروه سواچ نام برد. بخواهیم یک نگاه مختصر به عملکرد های مهم امگا داشته باشیم، باید بگوییم که ساعت های امگا مورد استفاده ی ارتش هوایی برتانیا در 1917 ، ارتش ایالات متحده در سال 1918 و کاوش فضایی ناسا در سال 1969 بودند. در کنار اینها حضور در عرصه ی ورزش بود که در مرتبه ی اول آنها میتوان به المپیک اشاره کرد. این پایان کار نبود و امگا برای تبلیغات قوی تر و تثبیت جایگاه خاص خود، در سینما نیز حضور پیدا کرد.

دستاوردهای برند امگا

در قرن نوزدهم میلادی، پیش از آنکه موتور کوارتز که از پرطرفدارترین انواع موتور ساعت مچی به حساب می آید وارد شود، صنعت ساعت سازی و حتی مصرف کنندگان فقط از ساعت مکانیکی استفاده میکردند. برای اینکه تحولی در این زمینه بوجود آید، هر برند اقدام به انجام یک کاری میکرد تا تحولی را رقم بزند. از این رو در رقابت اندازه گیری دقیق زمان، امگا از دیگر رقبای خود پیشی گرفت. خلاصه ی این دستاوردها را میتوان در یک خط خلاصه کرد که امگا در سال 1931 در ژنو 6 جایزه ی اول را از آن خود کرد.

اگر بخواهیم به دیگر نتیجه ی زحمات این کمپانی اشاره کنیم، استفاده کردن 2 فضانورد ناسا برای کاوشگری خود در فضا از ساعت های امگا بود که برای اولین بار ساعت های آنها از جو مدار زمین خارج شد. در ادامه ی درخشش ساعت های امگا به ناسا ثابت شد. چرا که با یک مقایسه ی دقیق بین برندهای امگا، رولکس و لانژین، تصمیم گرفت تا برای استفاده ی فضانوردان از ساعت امگا که دقت بالاتری داشت، استفاده کند. ناسا مدل speedmaster را برای کاوش های خود برگزید. در ادامه با انواع مدل ساعت مچی امگا آشنا خواهیم شد.

انواع مدل ساعت مچی امگا

انواع مدل ساعت مچی امگاقدمت ساعت های امگا بالغ بر 160 سال میباشد. از این رو باید آن را یکی از بزرگان این صنعت دانست و همین دلیلی بر تاریخچه پر بار برند امگا خواهد بود. اما بهترین ساعت های امگا عبارتند از speedmaster ، seamaster و flightmaster که در اینجا به مهمترین آنها اشاره کردیم، چرا که تنوع مدل های ساعت امگا بسیار بالاتر میباشد. از شما میخواهیم تا با جستجو در اینترنت بتوانید از یک فروشگاه ساعت مچی ، نمونه های مختلف این برند را مشاهده و اطلاعات بیشتری در مورد انواع مدل ساعت مچی امگا بدست آورید.

جمع بندی

به پایان این مقاله رسیدیم، سعی کردیم تا مختصری درباره تاریخچه برند امگا بدانیم و هم با انواع مدل ساعت مچی امگا نیز آشنا شویم. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. نظرات خود را درباره برند امگا در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا