تمام مطالبمقالات

معرفی ساعت جی شاک مدل GR-B100-1A2DR

در یکی از مقالات جذاب مجله ساعت با معرفی یک مدل ساعت جی شاک مدل در خدمت شما هستیم. در این مطلب قصد داریم تا با مشخصات ساعت جی شاک مدل GR-B100-1A2DR که از ساعت های خاص و نمونه ی این برند ژاپن است، آشنا شویم. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات ساعت جی شاک مدل GR-B100-1A2DR

در این قسمت میخواهیم تا توضیحات و قابلیت های این ساعت را به 2 بخش مشخصات بدنه و قابلیت های آن تقسیم کنیم.

بدنه ساعت جی شاک مدل GR-B100-1A2DR

اکثر مدل های ساعت جی شاک از جنس بدنه استیل، رزین یا ترکیب این دو میباشد که بدنه این ساعت از کنار هم قرار گرفتن استیل و رزین ساخته شده است. جنس بدنه نیز از رزین میباشد. برای حفاظت از شیشه ی این مدل در برابر فشار و خط و خش از کریستال معدنی در ساخت آن استفاده شده است. از نقاط قوت دیگر این ساعت در ظاهر زیبای آن، ترکیب رنگ آبی و مشکی میباشد که به خوبی یک هارمونی جذاب را به وجود آورده اند.

قفل سگکی ساده نیز روی بند به خوبی سوار میشود تا به راحتی نیز قابل استفاده باشد. اندازه ی ساعت از دیگر نکاتی است که اکثر مشتریان فروشگاه ساعت به آن توجه میکنند. عرض قاب 53.5 میلیمتری و ضخامت بدنه ی 17.3 میلیمتر یک اندازه استاندارد را ساخته است.

قابلیت ساعت جی شاک مدل GR-B100-1A2DR

از آپشن های عمومی این ساعت که اغلب مدل های این برند نیز از آن برخوردارند؛ تاریخ شمار، آلارم یا زنگ هشدار، نمایش ایام هفته، ساعت جهانی، شب نما، کرنومتر و نور پس زمینه است. اما این ساعت در کنار اینها دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری مانند بلوتوث، تایمر معکوس، قابلیت صرفه جویی در انرژی با توجه به سولار پاور بودن آن بدین معنی که برای تامین انرژی به باتری نیاز نداشته و انرژی خود را از نور محیط و خورشید به دست می آورد. یک نشانگر میزان شارژ باتری به خوبی شما را از میزان شارژ باتری ساعت با خبر میکند.

با انواع موتور ساعت مچی آشنا شوید.

مقاومت 200 متری(20 بار) این ساعت در برابر فشار آب از دیگر نقاط روشن این مدل پرطرفدار است که میتوان برای شنای عمیق و غواصی های سطحی از آن بهره ببرید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا با یکی از ساعت های جی شاک که از مدلهای حرفه ای جی شاک است، آشنا کنیم. به زودی در آموزشی به تنظیم ساعت جی شاک مدل GR-B100-1A2DR نیز میپردازیم. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و همینطور برای شما کاربردی بوده باشد. نظر خود در مورد این ساعت را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا