تاریخچه برندهاتمام مطالبمقالات

تاریخچه برند ساعت مچی پتک فیلیپ

در این مقاله از مجله ساعت میخواهیم با یکی از بزرگترین و قدیمی ترین کمپانی های ساعت سازی سوئیسی آشنا شویم. درباره تاریخچه برند پتک فیلیپ که یکی از غنی ترین و پر افت و خیز ترین برند ها در طول مسیر حدود 2 قرن آن میباشد. همانطور که در کمی عقب تر و همینطور مقاله ی بهترین برند ساعت مچی سوئیسی نیز اشاره کردیم، پتک فیلیپ جزو بهترین های دنیا در صنعت ساعت سازی میباشد که طراحی های منحصر به فرد و کم نظیر ساعت مچی پتک فیلیپ ، برای کلکسیونر ها نیز بهترین انتخاب ممکن بوده است. در ادامه ی این مقاله ی این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

مختصری بر تاریخچه برند ساعت پتک فیلیپ

تاریخچه تاسیس

این کمپانی در سال 1839 میلادی راه اندازی شد. مرکز مدیریت این شرکت در منطقه ی کانتون شهر ژنو در کشور سوئیس قرار دارد. ساعت های بسیار گرانبها و کمیاب در دنیا، پتک فیلیپ را به قطب اصلی ساعت سازی بدل کرده است.ساعت های اتوماتیکی که پتک فیلیپ طراحی کرده است و میسازد، از پیچیده ترین ساعت های دنیا به حساب می آید. نکته تعجب آور این شرکت بزرگ، تولید 45 هزار عدد ساعت مچی در سال میباشد که این آمار برای ساعت های گرانقیمت باورکردنی نیست.

در کنار این آمار، پتک فیلیپ همیشه بر اصل مشتری مداری پایبند است و از تمامی بازخورد مشتریان خود جهت بهبود کیفیت محصولات خود استفاده میکند. به همین جهت در حدود 2 قرن حضور پتک فیلیپ، فقط 200 مدل ساعت را روانه ی بازار کرده است. یکی از جذاب ترین ساعت های پتک فیلیپ، ساعت دو طرف صفحه ی آن است که در مقاله ی نحوه ساخت ساعت پتک فیلیپ با آن آشنا خواهید شد.

نام و نماد پتک فیلیپ

نام پتک فیلیپ از ادغام نام آنتونی پتک و فیلیپ بود. در اوایل تاسیس، آنتونی پتک مسئولیت طراحی بدنه و بازاریابی و فیلیپ نیز مسئولیت طراحی های فنی را بر عهده داشتند. امروزه مدیریت این کمپانی بزرگ در اختیار خاندان استرن میباشد که در حال حاضر تیری استرن مدریت آن را برعهده دارد. بزرگی برند ساعت پتک فیلیپ با داشتن مشتریانی بنام تکمیل تر میشود، افرادی بزرگ در دنیا هم چون ملکه ویکتوریا، ماری کوری، انیشتین، جان اف کندی و دیگر بزرگان دنیا از مشتریان این برند سوئیسی بودند و میباشند.

تاریخچه برند پتک فیلیپ با طراحی های منحصر به فرد انواع ساعت مچی پتک فیلیپ به اوج اقتدار و بزرگی در بین دیگر برندهای دنیا میشود. جایی که میتوان از ساعت های آن در شرایط آب و هوایی مختلف بدون اختلال در عملکرد آن بهره برد. نکته ی آخر در مورد این برند این است که اولین ساعت کرنوگراف با ثانیه شمار مجزا و تاریخ را روی ساعت ها قرار داده است.( مقاله ی ساعت کرنوگراف چیست ؟ را مطالعه بفرمایید. )

جمع بندی

در سری مقالات آموزشی مجله تخصصی ساعت، درباره تاریخچه برند پتک فیلیپ که یکی از بزرگان ساعت سازی در دنیا میباشد، آشنا شدیم. با مطالعه ی این مطلب دانستیم که انواع ساعت مچی پتک فیلیپ با جزئیات و دقت بسیار بالا ساخته میشود که حتی زمان طولانی را از طراحان خواهد گرفت. امیدواریم این مقاله نیز مورد توجه شما واقع شده باشد. نظرات سازنده ی خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا