اخبارتمام مطالب

بررسی ساعت جدید هابلو برای جام جهانی 2022 قطر

مشخصات و قیمت ساعت Hublot BigBang e Fifa World Cup Qatar 2022

 

در این مطلب از مقاله و اخبار تخصصی سایت مجله ساعت میخواهیم به بررسی ساعت جدید هابلو مدل bigbang e که برای جام جهانی قطر 2022 طراحی و ساخته است بپردازیم. قبل از اینکه به مشخصات و قابلیت های این مدل اشاره کنیم، طبق مقاله تاریخچه برند هابلو که پیشتر آن را روی سایت قرار دادیم، هابلوت یا هابلو یک برند لاکچری سوئیسی میباشد که یکی از برندهای انتخابی برای استفاده افراد مشهور نیز میباشد. پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر درباره هوبلو به مقاله تاریخچه هابلو مراجعه بفرمایید. در ادامه به بررسی ساعت hublot big bang e fifa world cup qatar 2022 خواهیم پرداخت. بررسی این ساعت جذاب را از دست ندهید.

بررسی کلی ساعت جدید هابلو برای جام جهانی 2022 قطر

بررسی ساعت جدید هابلو برای جام جهانی 2022 قطرhublot big bang e fifa worl cup qatar 2022 یک ساعت متصل به Gen3 در مجموعه هابلو است که دارای بالاترین عملکرد Big Bang e تا به امروز بوده است. با یک صفحه نمایش حتی بزرگتر و بهبود یافته با وضوح بالا که هر لحظه با شکوه بازی را توسط برنامه فوتبال اختصاصی جدیدی که طراحی شده است، ثبت میکند. این ساعت اسپرت ترکیبی جذاب از تکنیک های ساعت سازی خوب و لوازم الکترونیکی پیشرفته است. قاب 44 میلیمتری شیک و مهندسی شده با سرامیک سیاه و تیتانیوم مشکی که با میکروبلاست جلا داده شده است، انعکاس واضحی از نماد ساعت مکانیکی Hublot بیگ بنگ دارد.

نسخه رسمی ساعت جدید هابلو بیگ بنگ برای جام جهانی قطر 2022 دارای یک صفحه بورگوندی و یک بند رابر یا سیلیکون اندود مشکی و شرابی است که از رنگ پرچم کشور قطر، کشور میزبان جام جهانی 2022 الهام گرفته شده است. طرفداران همچنین میتوانند طرح های صفحه و بند را به رنگ های هر یک از 32 کشور شرکت کننده انتخاب کنند.

ساعت hublot big bang e fifa world cup qatar 2022 با Wear OS 3 توسط گوگل مجهز شده است. کاربر میتواند به برنامه ها در گوگل پلی دسترسی داشته باشد. همچنین در حین حرکت با Google Assistant پاسخ دریافت کند و با Google Pay پرداخت های ساده و سریع انجام دهد. به راحتی نیز از فهرست سفارشی به اطلاعات مفید بروند و همینطور با اعلان ها و پیام ها بروز باشند. در دسترس بودن برخی ویژگی ها مانند Google Pay یا Google Assistant ممکن است بسته به پلتفرم و کشور متفاوت باشد.

مشخصات فنی ساعت جدید هابلو برای جام جهانی 2022 قطر

hublot big bang e fifa world cup qatar 2022این ساعت به شماره سریال یا Reference Number 450.CI.1100.RX.FWC22 میباشد که از بدنه سرامیک میکروبلاست شده و صیقلی ساخته شده است، دارای قاب 44 میلیمتری بدون بزل میباشد. اگر با اصطلاحات تخصصی حوزه ساعت آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنیم به این لینک مراجعه بفرمایید.

جنس و عرض قاب بدنه: سرامیک سیاه میکروبلاست شده و صیقلی با عرض قاب 44 میلیمتر

جنس و رنگ بند: بند سیلیکونی مشکی و شرابی. بندهایی با خط مشکی اضافی

شیشه: سافایر کریستال طبیعی

صفحه نمایش: سایز 35.3 میلیمتر با رزولوشن 454*454 پیکسل / 327 Dpi. تکنولوژی صفحه نیز in-cell AMOLED میباشد.

موتور و پردازنده: Qual Comm Snapdragon Wear 4100 و RAM 1GB / 8GB Flash (epop)

سنسورها: مانیتور ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیطی، میکروفن، گوینده و لرزش (DC Motor)

سازگاری ها: android 11 به استثنای نسخه Go ، دارای بالای IOS 15 (ویژگی های پشتیبانی شده ممکن است بسته به پلتفرم متفاوت باشد.)

اتصالات: جی پی اس، بلوتوث 5.0، وای فای و پرداخت NFC

باتری: از نوع شارژ لیتیوم یونی 4 پین POGO ، عمر باتری: 1 روز و گنجایش آن نیز 400mAh میباشد.

قیمت: قیمت جهانی این ساعت 5500 فرانک سوئیس میباشد.

سخن پایانی:

در این مطلب سعی کردیم تا خیلی مختصر و مفید درباره ساعت جدید هابلو برای جام جهانی 2022 قطر مدل Hublot Big Bang e fifa world cup qatar 2022 با رفرنس نامبر Reference 450.CI.1100.RX.FWC22 اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. اگر نکته درباره این ساعت ذهن شما را مشغول کرده آن را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید یا در بخش تالار گفتگو سایت نیز میتوانید با دیگر کاربران پرسش و پاسخ انجام دهید. عکس های بیشتر را در پایینتر مشاهده بفرمایید.

ساعت جدید هابلو برای جام جهانی 2022 قطرhublot big bang e fifa worl cup qatar 2022بررسی ساعت جدید هابلو برای جام جهانی 2022 قطر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا