آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

معرفی و تنظیم ساعت کاسیو مدل EF-558D-7AVUDF

در این مقاله و ویدئوی آموزشی سایت مجله ساعت میخواهیم تا با معرفی و تنظیم ساعت کاسیو ادیفایس مدل EF-558D-7AVUDF در خدمت شما خوبان باشیم. این ساعت از یک طراحی و بدنه ای از جنس بسیار درجه یک برخوردار است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
تنظیم ساعت کاسیو مدل EF-558D-7AVUDF

بررسی جزئیات و معرفی ساعت کاسیو ادیفایس مدل EF-558D-7AVUDF

در این بخش میخواهیم با قابلیت های این ساعت خاص که از پرفروش ترین های خانواده ادیفایس است، آشنا شویم. همانطور که در مقاله ی تاریخچه برند کاسیو نیز عنوان کردیم، ادیفایس یکی از زیربرندهای قدرتمند کاسیو به حساب می آید که با تولید انواع ساعت کلاسیک برای تمام سلایق یکی از بهترین های جهان میباشد.

از قابلیت های به کار رفته در ساعت ادیفایس مدل EF-558D-7AVUDF باید به تاریخ شمار کامل آن که روزهای ماه و روزهای هفته را نشان میدهد، اشاره کرد. این ساعت مچی مردانه، از عقربه و نشانگر های شب نما هم برخوردار است تا در تاریکی، ظاهر دلنشینی را نمایان کند. سرعت سنج و کرنوگراف آن هم میتواند زمان خاصی را برای شما به ثبت برساند. در مقاله ی ساعت کرنوگراف چیست در مورد این ویژگی صحبت کرده ایم.

تنظیم ساعت کاسیو ادیفایس مدل EF-558D-7AVUDF

نحوه ی تنظیم این ساعت بسیار آسان میباشد. از جمله مواردی که در این ساعت به کار رفته شده در برابر آب از مقاومت بالاتری نیز بهره مند شود، دسته کوک قفل شونده یا کرون آن است که در حالت قفل به راحتی برای شنا کردن هم آماده است.

برای تنظیم ساعت کاسیو مدل EF-558D-7AVUDF همین دسته کوک را با چرخش از حالت قفل باز میکنیم. بعد از آن وقتی دسته کوک را در پله اول قرار دهیم، با چرخش بالا به پایین آن، روزهای هفته و از پایین به بالا نیز میتوانید 31 روز ماه را تغییر داده و تنظیم کنید. برای تنظیم ساعت و چرخش عقربه های آن برای انجام این امر، کافی است تا دسته کوک را از پله ی اول به پله ی دوم ببرید و با چرخاندن نیز مانند دیگر نمونه های ساعت مچی آن را تنظیم کنید. در انتهای تنظیمات فراموش نکنید که دسته کوک را مجدد قفل کنید.

جمع بندی

در این مقاله و ویدئوی آموزشی با معرفی و تنظیم ساعت کاسیو ادیفایس مدل EF-558D-7AVUDF در خدمت شما بودیم. امیدواریم این مطلب و آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا