آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

معرفی ساعت جی شاک مدل GBX-100

ساعت حرفه ای جی شاک

این ویدئوی آموزشی را به بررسی قابلیت ها و معرفی ساعت جی شاک gshock مدل GBX-100 میپردازیم. این ساعت جدید نسبت به مدل های دیگر جی شاک از یک قابلیت ویژه تری برخوردار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

قابلیت های ساعت جی شاک مدل GBX-100

قبل از آنکه به آپشن های این ساعت بپردازیم، باید به بدنه و بند رزین و همینطور شیشه ی معدنی آن اشاره کنیم که قدرت را به این ساعت هدیه کرده است. یکی دیگر از نکاتی که در کنار بدنه اهمیت دارد، اندازه ی آن است که از عرض قاب 46 میلیمتری و ضخامت بدنه ی 14.7 میلیمتری نیز بهره مند است.

از آپشن های آن باید به آلارم، آلارم لرزشی، اتصال به موبایل که شامل نمایش اطلاعات روزمره، کالری مصرفی و نقشه سه بعدی در اپلیکیشن ساعت که روی موبایل نصب میشود نمایش داده خواهد شد.) تاریخ شمار، تایمر، قابلیت نمایش 24 ساعته، کرنومتر، نمایش ایام هفته، نمایش حالت ماه، نمودار جزر و مد، نور پس زمینه و از همه مهمتر مقاومت آب 200 متری آن است که برای شنای عمیق دوام می آورد.

بدنه ی ضد ضربه و تکنولوژی موتور کوارتز آن که با باتری تغذیه میشود، جذابیت و دقت بیشتری را برای ساعت به ارمغان می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع موتور ساعت مچی میتوانید به بخش مقالات سایت مراجعه بفرمایید.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GBX-100

تنظیم کردن این ساعت به مانند دیگر نمونه ساعت های جی شاک دارای یک الگوی تقریبا یکسانی است. اگر بخواهیم به طور مختصر اشاره کنیم، باید گفت که در ابتدا باید دکمه ی adjust را که در بالا سمت چپ ساعت واقع شده است، چند ثانیه نگه داشته تا بتوانید بخش های مختلف و قابلیت هایی که در بالا اشاره کردیم را تنظیم کنید. با دکمه ی mode که در قسمت پایین-سمت چپ ساعت واقع شده است، قادر هستید تا بین قسمت های مختلف قابل تنظیم ساعت جا به جا شده و در نهایت با دو دکمه ای که در سمت راست ساعت قرار دارد، تنظیمات هر بخش را اعمال کنید. در آخر نیز برای ذخیره تنظیمات کافی است یک بار دکمه ی adjust را بفشارید.

جمع بندی

در این مطلب و در سری مقالات تنظیم جی شاک به بررسی و معرفی ساعت جی شاک gshock مدل GBX-100 پرداختیم که یکی از مدل های حرفه ای زیربرند قدرتمند کاسیو میباشد. در بخش کامنت ها تجربه ی خود از ساعت های جی شاک را با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا