آموزشآموزش تنظیمات ساعتتمام مطالب

کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GN-1000-1ADR

در سری مقالات آموزشی تنظیم ساعت جی شاک در مجله تخصصی ساعت میخواهیم با آموزش کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GN-1000-1ADR بیشتر آشنا شویم. این ساعت که یکی از مهمترین و قوی ترین ساعت جی شاک میباشد، از کارایی بسیار کاربردی و همینطور تنظیمات آسانی نیز برخوردار است. در ادامه چند مورد از قابلیت های این ساعت خاص را نام برده و همچنین تنظیمات آن را یاد خواهیم گرفت. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

کارایی ساعت جی شاک مدل GN-1000-1ADR

از المان ها و قابلیت های عمومی این ساعت میتوان به زنگ هشدار، تاریخ شمار، قابلیت نمایش 24 ساعته، ساعت جهانی با نمایش ساعت 29 شهر جهان، کرنومتر، نشانگر و عقربه های شب تاب و همینطور نور پس زمینه اشاره کرد. قطب نمای دیجیتال که با استفاده از عقربه، شمال نمایش داده میشود و نمایش حالت ماه و حالت جزر و مد آب از آپشن هایی است که در کمتر مدل های ساعت مچی جی شاک دیده میشود. تا اینجا با کارایی های مهم این ساعت آشنا شدیم، اما باید به بدنه ی قدرتمند و ضدضربه ی آن نیز بپردازیم که خیال شما را بابت یک ساعت مقاوم آسوده خواهد کرد. در ادامه با نحوه تنظیم ساعت جی شاک مدل GN-1000 آشنا خواهیم شد.

تنظیم ساعت جی شاک مدل GN-1000-1ADR

همانطور که در مقالات قبل نیز اشاره کردیم، اکثر مدلهای جی شاک معمولا به یک شکل کلی تنظیم میشوند، مگر آنکه قابلیت به خصوصی روی ساعت تعبیه شده باشد که این مورد بیشتر در ساعت های خاص برند جی شاک استفاده میشود. برای تنظیم ساعت جی شاک ، ابتدا باید دکمه ی adjust (سمت چپ ساعت قسمت بالا) را چند ثانیه نگه داریم تا وقتی که اولین المان قابل تنظیم ساعت شروع به چشمک زدن کرد آن را رها میکنیم. برای جا به جا شدن به اجزا و المان های قابل تنظیم ساعت مانند قابلیت هایی که در بخش قبل به آنها اشاره کردیم، از دکمه ی mode (سمت چپ ساعت قسمت پایین) استفاده میکنیم.

وقتی با استفاده از دکمه ی mode بیت قابلیت های نام برده ساعت جا به جا میشویم، میتوانیم آنها را با استفاده از دو دکمه ی ساعت در قسمت سمت راست ساعت، آن بخش را تنظیم کنیم. به همین ترتیب برای تنظیم دیگر بخش ها دکمه ی mode را زده و با استفاده از دو دکمه ای در سمت راست ساعت قرار دارد، آن را تنظیم میکنیم. پس از پایان تنظیمات یکبار دکمه ی adjust را فشار میدهیم تا تنظیمات اعمال شده ذخیره شود. به همین راحتی!

به پایان یکی دیگر از مطالب آموزشی جذاب مجله تخصصی ساعت رسیدیم. در این مطلب با کارایی و تنظیم ساعت جی شاک مدل GN-1000-1ADR که یکی از مدلهای پرطرفدار این برند است، آشنا شدیم. امیدواریم این مطلب نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. تجربه ی خود از ساعت های جی شاک را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا