تمام مطالبمقالات

خرید ساعت مچی اورجینال مردانه تا یک میلیون تومان

ساعت مچی تا یک میلیون چی بخریم؟

در این مقاله از سایت تخصصی مجله ساعت قصد داریم تا یک سری مقالات برای راهنمای خرید ساعت مچی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این مطلب میخواهیم به بررسی خرید ساعت مچی اورجینال مردانه تا یک میلیون تومان بپردازیم. خیلی پیش آمده که از ما پرسیده اید ساعت مچی تا یک میلیون چی بخریم ؟ برخی دوستان گمان میکنند که تا یک میلیون تومان نمیتوان یک ساعت اورجینال تهیه کرد. اما باید به شما بگوییم که این امر شدنی بوده و میتوانید یک انتخاب عالی از بهترین برندها را داشته باشید. شرکت های بسیاری هستند که به تولید ساعت های با اصالت با قیمت اقتصادی مشغول هستند. در ادامه چند برند را نام میبریم تا بدانید چی ساعتی میتوانید در این بازه قیمتی تهیه کنید. پس با ما همراه باشید.

معرفی چند برند ساعت مچی اورجینال با قیمت اقتصادی و مناسب

برند کاسیو

ساعت کاسیو وینتیج و جنرال

در مقاله خانواده های برند کاسیو با کالکشن های آن آشنا شدیم. اما دو سری از خانواده اصلی و نوستالژی این برند هستند که هنوز قیمتی بسیار عالی برای خرید دارند. خانواده وینتیج و جنرال کاسیو که اصطلاحا به وینتیج همان ساعت های کامپیوتری سابق و به جنرال ساعت های کلاسیک و ساده میگویند، از قیمتی مناسب از 450 هزار تومان شروع میشوند.

خرید ساعت وینتیج کاسیواز مشخصه های ساعت های وینتیج کاسیو میتوان به آپشن های عمومی آنها مانند تاریخ شمار، نمایش ایام هفته، نمایش شب و روز، زنگ هشدار، کرنومتر، نور پس زمینه و … اشاره کرد. درباره جنس بدنه هم اغلب از سوپرمتال با روکش استیل یا استیل هستند، بند از استیل یا چرم طبیعی و شیشه هم از کریستال معدنی ساخته میشوند. سری جنرال نیز هم به صورت ساده و هم به صورت فول دیت یا تاریخ شمار کامل هستند. قیمت این خانواده ها از برند کاسیو از بازه 450 هزار تومان به بالا هستند.

برند مینی فوکوس

ساعت مردانه تا یک میلیون چی بخریم ؟مینی فوکوس یکی دیگر از برندهای پیشنهادی برای خرید ساعت مچی اورجینال مردانه تا یک میلیون تومان میباشد. یک برند چینی با تنوع بالای ساعت از بازه 500 هزار تومان به بالا که میتواند یک انتخاب مناسب برای هر سلیقه ای باشد. از ساعت کلاسیک تا ساعت اسپرت را میتوان در این برند پیدا کرد.

از مشخصه های ساعت های مینی فوکوس نیز میتوان به بدنه سوپرمتال با روکش استیل و موتور پرسی چینی آنها اشاره کرد. برای افرادی که میخواهند یک ساعت اورجینال با قیمت مناسب داشته باشند و میپرسند ساعت مچی مردانه تا یک میلیون چی بخریم ؟، مینی فوکوس نیز میتواند انتخاب ایده آلی باشد.

برند کیو اند کیو

خرید ساعت اورجینال مردانه تا یک میلیون تومانبرند کیو اند کیو به لطف آنکه برند اقتصادی و دوم سیتیزن است میتواند یک انتخاب عالی برای آقایان باشد. اغلب ساعت های مردانه کلاسیک این برند برای خرید ساعت مچی اورجینال تا یک میلیون تومان گزینه مناسبی میباشد. این برند نیز از بازه قیمتی 350 هزار تومان ساعت بچگانه دارد تا حدود یک میلیون تومان که ساعت های مردانه کلاسیک آن به شمار میرود. یکی از مشخصه های جالب ساعت های کیو اند کیو با قیمت مناسب، خاصیت ضدآبی آنها در حد شنا است که برای آن یک امتیاز محسوب میشود. بدنه و بند نمونه بچگانه آن از پلاستیک رزین و سیلیکون و شیشه از طلق بوده و نمونه های مردانه نیز از استیل و بند چرم یا فلزی استیل برخوردار شده است. به طور کلی کیو اند کیو پیشنهاد ما در سایت مجله ساعت نیز به حساب می آید.

برند نوی فورس

ساعت مردانه تا یک میلیون چی بخریم ؟نوی فورس یکی دیگر از برندهای عالی برای خرید ساعت مچی اورجینال مردانه تا یک میلیون تومان است. تنوع بالا با قیمت عالی یکی از ویژگی های عالی این برند است. درباره مشخصات فنی و ظاهری نیز میتوان گفت که دارای موتور ژاپنی و بدنه سوپرمتال با روکش استیل هستند. اگر قصد خرید ساعت مچی را دارید، نوی فورس میتواند یک انتخاب مناسب به حساب بیاید.

سخن پایانی

با مطالعه این مقاله متوجه شدید که ساعت مچی تا یک میلیون تومان چی بخریم ؟ اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه اورجینال تا یک میلیون تومان را دارید، میتوانید روی این برندهایی که در این مقاله نام بردیم فکر کنید. برندهایی با اصالت که از کیفیت قابل قبول با قیمت عالی برخوردار هستند. از کاسیو که معرف همه دوست داران ساعت است تا برند نوی فورس که میتواند نیاز اکثر سلایق را برطرف کند. اگر برندی تو این بازه قیمتی مدنظر شماست و در این مقاله نام برده نشده است، لطفا آن را در بخش کامنت ها با ما و دوستان عزیز به اشتراک بگذارید.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. رولکس هم ساعت قیمت مناسبی هست البته کمی از 1 میلیون بیشتره قیمتاش. ولی شیک و قیمت مناسبه

    1. نمونه اورجینال رولکس قیمتی بالای 10000 دلار دارند. (رولکس یک برند لاکچری سوئیسی هست) در این مقاله به نمونه های اورجینال اشاره شده. رولکسی که میفرمایین از 1 میلیون تومان کمی بیشتره نمونه های غیراصل و کپی بازار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا